Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 26-220 Stąporków, Piłsudskiego 132A
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 37 42 090
- Data zamieszczenia: 2009-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Piłsudskiego 132A 132A
26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
tel. 041 37 42 090
REGON: 29001192900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę węgla EKO-RET w ilości 450 ton na sezon grzewczy 2009-2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa węgla EKO RET na sezon grzewczy 2009/2010 w ilości 450 ton. 1.Węgiel EKO RET o uziarnieniu od 8-25 mm o zawartości siarki poniżej 0,6% i zawartości popiołu poniżej 6 % oraz wartości opałowej powyżej 26 MJ /kg 2.Pierwsza dostawa do 30.09.2009 r, w ilości 250 ton, następne dostawy według potrzeb zamawiającego w ciągu 7 dni od daty zamówienia. 3.Przy każdej dostawie - certyfikat jakości. 4.Transport wliczony w cenę węgla. 5.Cena nie ulegnie zmianie po podpisaniu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Dostawca wnosi wadium w wysokości 1% ustalonej warości szacunkowej zamówienia / załącznik nr 5 do SIWZ/ w pieniądzu lub innych poręczeniach i gwarancjach zgodnych z ustawą. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy nr 77849400032001004489450001. Wadium musi być wniesione nie pózniej niż w terminie składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego. Zwrot wadium 1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: upłynął termin zawiązania z ofertą zawarto umowę w sprawie zamówienia zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek dostawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert który został wykluczony z postępowania którego oferta została odrzucona Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana : odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na wa runkach określonych w złożonej ofercie zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie dostawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Przystępując do przetargu Dostawca zobowiązany jest do złożenia właściwie przygotowanej i podpisanej oferty wraz z niezbędnymi załącznikami. 2.W przetargu mogą wziąć udział dostawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia spełnienie następujących warunków: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych jednolity tekst /Dz.U z 2006 r Nr 164 poz 1163 z póż. zm./ zapoznali się i akceptują warunki określone w niniejszej Specyfikacji wykonają zamówienie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty podpisania umowy 3.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: - dostawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba ze niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które dostawca nie ponosi odpowiedzialności; - dostawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; - dostawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidzianej prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia ofert osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużeniem okresu związania ofertą. Potwierdzeniem spełnienia w/w warunków będzie złożenie przez dostawcę dokumentów przewidzianych Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od dostawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1. 2.Parafowany wzór umowy wg załącznika nr 2. 3.Oświadczenie Dostawcy o spełnianiu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - wg załącznika nr 3. 4.Dokument dopuszczający Dostawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 5.W przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowa regulująca współpracę tych podmiotów. 6.Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie spoleczne lub zdrowotn, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz wykonanych w ciągu 3 lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością wymienionym w niniejszych warunkach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorów - załącznik nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip Stąporków
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa opału
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa opału - Pińczów 2016-2017
Dodano: 2016-05-04 - Dostawę węgla kamiennego typ 31.2 groszek w ilości do 350 ton na sezon grzewczy 2016/2017
Dodano: 2016-04-14 - Dostawy węgla wraz z dowozem dla klientów Miejskiego Osrodka Pomocy Rodzinie w Kielcach w 2016 roku
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa opału do szkół, placówek służby zdrowia, budynków strażnic OSP oraz budynków administracyjno - mieszkalnych podległych Gminie Imielno. Sezon grzewczy 2015-2016
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa opału dla Centrum Administracyjnego Placówek dla Dzieci i Młodzieży w Nagłowicach na 2016 rok
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa opału do szkół, placówek służby zdrowia, budynków strażnic OSP oraz budynków administracyjno - mieszkalnych podległych Gminie Imielno. Sezon grzewczy 2015-2016
Dodano: 2015-11-13 - Dostawa opału do budynków administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy Działoszyce w sezonie grzewczym 2015-2016
Dodano: 2015-09-30 - dostawa opału
Dodano: 2015-09-29 - Dostawa transportem własnym opału do szkół w sezonie grzewczym 2015/2016
Dodano: 2015-09-09