Krakowskie Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg
- Adres: 31-530 Kraków, ul. Łazarza 14
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4244200 , fax. 012 4244300
- Data zamieszczenia: 2009-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe
ul. Łazarza 14 14
31-530 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4244200, fax. 012 4244300
REGON: 35156485428000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę odzieży roboczej dla pracowników Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa odzieży roboczej dla pracowników Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego opisanej w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 3. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę ma być : a) fabrycznie nowy i kompletny, b) zgodny z wymogami technicznymi opisanymi w załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. 6. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia dynamicznego systemu zakupów. IV. Termin wykonania zamówienia : 1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, wskazanej w pkt. I niniejszej SIWZ, w termie ostatecznym do 30.10.2009 r., w trzech etapach tj.: a) do 14 dni od daty podpisania umowy : ? bluza letnia - 80 szt. ? spodnie letnie - 80 szt. b) do 30 dni od daty podpisania umowy : ? podkoszulek polo damski - 60 szt. ? podkoszulek polo męski -100 szt. ? kamizelka - 200 szt. c) do dnia 30.10.2009r. : ? bluza letnia - 190 szt. ? spodnie letnie - 190 szt. ? bluza polar - 190 szt. ? spodnie zimowe - 190 szt. ? kurtka zimowa - 190 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości : 3000,00 PLN. 1. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania.. 2. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 24.07.2009 r. do godz. 11,30 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego). 3. Wadium może być wnoszone : a) w pieniądzu, przelewem na konto Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego: PKO Bank Polski Regionalny Oddział w Krakowie Nr 92 1020 2892 0000 5902 0185 8430 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. Zmianami).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w pkt VI.2. 1) do 4) SIWZ zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpr.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odzieży ochronnej i roboczej dla potrzeb pracowników jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, nr sprawy: DZP-291-2365/2016.
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego
Dodano: 2016-05-13 - DOSTAWA ODZIEŻY BHP I UMUNDUROWANIA.
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla Zarząd Zlewni Raby w Dobczycach
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego na potrzeby Zarządu Zlewni Wisły sandomierskiej z/s w Sandomierzu
Dodano: 2016-03-23 - Dostawy środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla Zarządu Zlewni Dolnego Dunajca w Nowym Sączu na rok 2016
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego na potrzeby Zarządu Zlewni Sanu z/s w Przemyślu
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego na potrzeby Zarządu Zlewni Wisłoki Wisłoka z/s w Rzeszowie
Dodano: 2016-03-02 - Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego odzieży roboczej i rękawic dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie
Dodano: 2016-02-24 - 182/NZT/2016 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego
Dodano: 2016-02-19