Przetargi.pl
Dostawę i wymianę dyfuzorów na oczyszczalni ścieków w Tarnowie Podgórnym

Tarnowska Gospodarka Komunalna TP - KOM Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Zachodnia 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tarnowska Gospodarka Komunalna TP - KOM Sp. z o.o.
    ul. Zachodnia 4 4
    62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
    REGON: 63991008400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tp-kom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę i wymianę dyfuzorów na oczyszczalni ścieków w Tarnowie Podgórnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa z wymianą dyfuzorów na oczyszczalni ścieków w Tarnowie Podgórnym, mające zastąpić istniejące dyfuzory grzybkowe HKL215 (z założonymi membranami EPDM) firmy Nopon. Wymagania dotyczące parametrów technologicznych, budowy i konstrukcji zamawianych dyfuzorów: Ilość dyfuzorów-1426 szt. Dyfuzory membranowe, drobnopęcherzykowe, płaskie. Typ dyfuzora - grzybkowy(talerzowy), płytowe, itp. Przepustowość standardowa powietrza - nie mniej niż 2-6 Nm3/h/ 1 dyfuzor Powierzchnia perforacji membrany - w zakresie od 0,026-0,04 m2 Materiały dyfuzora: Membrana - EPDM lub o lepszych parametrach technicznych, Korpus i pozostałe elementy dyfuzora - tworzywo sztuczne PP, PVC -C lub stal kwasoodporna min. AISI 316 Ewentualnie części złączne - stal kwasoodporna min. AISI 316 Wymagania dotyczące zabudowy dyfuzorów: Dyfuzory będą mocowane na rurociągach PVC o średnicy zewn.90 mm w miejscu mocowania istniejących dyfuzorów NOPON HKL215, z wykorzystaniem istniejących otworów fi 20 mm w rurze PVC90. Konstrukcja dyfuzora musi umożliwiać osadzenie nowych dyfuzorów bez jakichkolwiek przeróbek istniejących rurociągów lub ich demontażu. Montaż nowych dyfuzorów na rurociągu fi 90 może odbywać się dowolną techniką(skręcanie, ściskanie itp.) ale wyklucza się metody ingerujące w strukturę rurociągu( klejenie, spawanie, zgrzewanie itp.). Oferowane dyfuzory muszą umożliwiać ich ponowny demontaż bez uszkodzeń rurociągu PVC90. Wymagania dot. montażu i demontażu dyfuzorów: Konstrukcja dyfuzorów musi zawierać min. dwa samodzielne podzespoły montażowe: - zespół mocowany do rurociągu fi 90 mm - zespół zawierający membranę. W trakcie wymiany membrany dowolną metodą 1 lub 2 (niżej opisaną) -zespół elementów zamocowanych na rurociągu nie może być z tego rurociągu demontowany. Zamawiający oczekuje możliwości wymiany zużytych membran na nowe min. dwoma metodami: Metoda 1: Wymiana membrany na dnie reaktora - odpowiednie rozebranie dyfuzora, wyjęcie membrany, umycie elementów dyfuzora, założenie nowej membrany, ponowne zmontowanie dyfuzora. W czasie tej operacji, elementy trwale związane z rurociągiem PVC90 i decydujące o szczelności połączenia nie mogą być demontowane. Metoda 2: Możliwość błyskawicznego zdemontowania z dyfuzora zespołu zawierającego membranę i równie szybkie zamontowanie zamiennego zespołu zawierającego nową membranę - bez konieczności mycia elementów nie podlegających wymianie. W czasie tej operacji, elementy trwale związane z rurociągiem PVC90 i decydujące o szczelności połączenia nie mogą być demontowane. Zdemontowany zespół zawierający membranę może być rozebrany na zapleczu oczyszczalni w celu wymiany membrany jak w Met.1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Zaproponują urządzenie o jakości nie gorszej niż określono w opisie przedmiotu zamówienia; b) Udzielą na dostarczone urządzenie min 24 miesięcznej gwarancji; c) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie choć jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt. VIII SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopię: a) Ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji, b) Oświadczenia oferenta w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Materiały pozwalające ocenić jakość proponowanego urządzenia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z dyspozycją § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiających może żądać od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Forma dokumentów zgodnie z § 4 w.w Rozporządzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tp-kom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach