Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
- Data zamieszczenia: 2016-05-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18 16/18
61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
REGON: 00051433100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi serwisowe w obiekcie Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Poznaniu ul. Wiśniowa 13a - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w obiekcie Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Poznaniu ul. Wiśniowa 13a z możliwością składania ofert częściowych. 2. Zamówienie podzielone jest na następujące części: Część I-Serwis systemów energetycznych i elektrycznych; Część II - Serwis systemów kontroli dostępu KD, sygnalizacji włamania i napadu SSWIN oraz systemu CCTV; Część III - Serwis systemu przeciwpożarowego; Część IV - Serwis bieżący utrzymania budynków w zakresie instalacji sanitarnych i drobnych prac remontowo-konserwacyjnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z p. Iloną Skwierzyńską tel. 722323039. 5. Wykonawca, co najmniej na 5 dni roboczych przed podpisaniem umowy, przedstawi Zamawiającemu imienny wykaz osób, którzy będą realizować przedmiot zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia danych osób. W przypadku zmiany osoby dedykowanej do realizacji zadania, bez względu na powód, Wykonawca dostarczy brakujące dokumenty niezwłocznie, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z Zamawiającym, a Wykonawca wykona konserwacje i naprawy za pomocą zatrudnionych przez siebie osób, wymienionych w ofercie i wykazie. 6. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, dotyczące klauzuli społecznej: a) Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zapewni, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących przy wykonywaniu zamówienia, zatrudniona była na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 §1 Kodeksu pracy, tj. Dz. U z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) minimum jedna osoba realizująca zamówienie (dotyczy każdej części). b) W przypadku zatrudniania przy realizacji zamówienia nowej osoby w trybie, o którym mowa w lit. a, zatrudnienie winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia realizacji umowy i trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 7 dni kalendarzowych na to miejsce innej osoby, w trybie, o którym mowa w lit. a, c) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudniania wskazanej osoby natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia. d) w przypadku niezapewnienia przy realizacji zamówienia w trakcie jego trwania jednej osoby zatrudnionej na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień niezatrudnienia osoby na podstawie umowy o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługa serwisowa dwóch tomografów komputerowych wraz z urządzeniami peryferyjnymi
Dodano: 2016-07-14 - Usługa serwisowania aparatury medycznej produkcji SIEMENS
Dodano: 2016-06-10 - Usługa serwisowania dwóch tomografów komputerowych wraz z urządzeniami peryferyjnymi
Dodano: 2016-06-09 - Wykonywanie napraw bieżących i okresowych przeglądów serwisowych ciągników rolniczych wraz z przyczepami należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie.
Dodano: 2015-12-10 - Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości w Poznaniu stanowiących zasoby Poznańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Dodano: 2015-11-23 - Budynek Nr 2/0925 - konserwacja klatek schodowych
Dodano: 2015-08-11 - Wykonanie remontu komory wyłuszczarskiej do termoterapii w Ośrodku Szkółkarsko-Nasiennym Nadleśnictwa Jarocin
Dodano: 2015-07-28 - Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości stanowiących zasoby Poznańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Poznaniu, znajdujących się w Poznaniu.
Dodano: 2014-10-17 - Usługa w zakresie konserwacji oraz serwisowania zmywarek do naczyń oraz myjni dezynfektorów do podsuwaczy i kaczek we wszystkich obiektach Zamawiającego
Dodano: 2014-10-16 - wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń medycznych
Dodano: 2014-10-08