Gmina Złotów ogłasza przetarg
- Adres: 77-400 Złotów, ul. Leśna 7
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2635305 , fax. 067 2635305
- Data zamieszczenia: 2009-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Złotów
ul. Leśna 7 7
77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
tel. 067 2635305, fax. 067 2635305
REGON: 00055607400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazlotow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sali wiejskiej w Krzywej Wsi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku użyteczności publicznej z przeznaczeniem na świetlicę wiejską. Budynek o układzie konstrukcyjnym podłuznym, technologia tradycyjna z elementami prefabrykowanymi. Powierzchnia zabudowy - 212,33m2. Budynek parterowy niepodpiwniczony. Budynek wyposażony w instalacje: wodociągową, kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym, c.o., elektryczną - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymogami ustawowymi. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek uważa się za spełniony jeżeli: - wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane związane z wykonaniem budynku mieszkalnego lub użyteczności publicznej o powierzchni zabudowy minimum 150m2. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia stosownie do art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków na zasadzie - spełnia/nie spełnia. Warunek 2 będzie oceniany w następujący sposób: za każdą zrealizowaną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością robotom będącym przedmiotem zamówienia wykonawca otrzyma 1 pkt. Maksymalnie wykonawca może otrzymać 10 pkt.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu]. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty te muszą zawierać informację o zakresie rzeczowym zamówienia, powierzchni zabudowy wykonanych budynków, wartości robót, terminu realizacji. Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja pomieszczeń Filii Nr 9 Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Serbinowskiej 1a w Kaliszu
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana technologii kotłowni w Urzędzie Skarbowym w Słupcy
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa budynku przy ul. Krótkiej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kaliszu
Dodano: 2016-07-25 - Zmiana sposobu użytkowania, rozbudowa i przebudowa przedszkola publicznego na bibliotekę publiczną wraz z infrastrukturą techniczną.
Dodano: 2016-07-07 - Wykonanie robót budowlanych związanych z poprawą efektywności energetycznej budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu.
Dodano: 2016-07-05 - Rozbudowa budynku komunalnego w miejscowości Bądków Pierwszy
Dodano: 2016-07-01 - Modernizacja budynku przedszkola w Górce Duchownej
Dodano: 2016-06-24 - Remont w budynku Zespołu Szkół Gminy Kościan, Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Bonikowie
Dodano: 2016-06-14 - Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Szamocinie
Dodano: 2016-06-02 - Odnowienie powłok malarskich i wymiana okładzin podłogowych w bud. 2/925, 252/6015, 2/936 i 1/6015
Dodano: 2016-05-17