Przetargi.pl
Dostawę energii cieplnej do Szkoły Podstawowej im. Heleny Ponieważ w Słoneczniku, Gmina Morąg

Szkoła Podstawowa w Słoneczniku ogłasza przetarg

  • Adres: 14-300 Morąg, Słonecznik 117
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 757 00 10 , fax. 89 757 00 10
  • Data zamieszczenia: 2015-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Słoneczniku
    Słonecznik 117 117
    14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 757 00 10, fax. 89 757 00 10
    REGON: 00120962400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę energii cieplnej do Szkoły Podstawowej im. Heleny Ponieważ w Słoneczniku, Gmina Morąg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii cieplnej (załącznik nr 3 do SIWZ) do Kotłowni zlokalizowanej w Szkole Podstawowej im. Heleny Ponieważ w Słoneczniku (Słonecznik 117, 14-300 Morąg), poprzedzone przebudową przedmiotowej Kotłowni, polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu prac doprowadzających do wymiany źródła pozyskiwania ciepła z oleju opałowego na nowe paliwo stałe w postaci pelletu drzewnego w celu obniżenia kosztów ogrzewania. Celem przebudowy przedmiotowej Kotłowni jest eksploatacja oparta o racjonalne zasady i taki system obsługi Kotłowni, aby Zamawiający mógł decydować o ilości odbieranego ciepła w zależności od potrzeb, mógł zmienić parametry ogrzewania i miał wpływ na ilość zużywanego ciepła, tzn. ograniczanie dostawy ciepła w uzasadnionych przypadkach i obniżanie parametrów w nocy. Wszelkie roboty, w tym wykonywanie koniecznych prac budowlanych będą przeprowadzane wyłącznie po ich uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. 1. W zakres dostawy wchodzi: 1.1 Opracowanie koncepcji, zaprojektowanie i wykonanie przebudowy przedmiotowej Kotłowni mającej na celu: 1.1.1 Wymianę palników olejowych na palniki zasilane nowym paliwem stałym w postaci pelletu drzewnego; 1.1.2 Wykonanie prac niezbędnych do zamiany źródła pozyskiwania ciepła z oleju opałowego na nowe paliwo stałe w postaci pelletu drzewnego; 1.1.3 Wprowadzenie harmonogramów pracy podłączonych urządzeń. Wprowadzone w ramach przebudowy Kotłowni zmiany muszą być odwracalne (możliwość powrotu do systemu ogrzewania olejowego bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego). Zmiany wprowadzone w Kotłowni nie będą generowały dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego związanych ze zwiększonym zużyciem energii elektrycznej. Wszelkie koszty przebudowy obciążają Wykonawcę. Po zakończeniu realizacji umowy, infrastruktura powstała na skutek modernizacji (przebudowy) przechodzi nieodpłatnie na własność Zamawiającego. 1.2 Całodobowa obsługa i eksploatacja przedmiotowej Kotłowni c.o., w tym: 1.2.1 obsługa kotłów c.o. oraz urządzeń towarzyszących - pompy wodne, odstojniki i inne; 1.2.2 w sezonie grzewczym ogrzewanie obiektów zasilanych z Kotłowni; 1.2.3 zapewnienie dostaw ciepłej wody zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem; 1.2.4 bieżąca konserwacja pieców, pomp, instalacji kotłowej (do rozdzielacza głównego); 1.2.5 przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie obsługi, eksploatacji Kotłowni, przepisów BHP oraz p. poż.; 1.2.6 przestrzeganie instrukcji obsługi urządzeń Kotłowni; 1.2.7 systematyczne sprzątanie pomieszczeń Kotłowni. 1.3 Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń Kotłowni i instalacji kotłowej, zapewniającym ią, bezawaryjną i bezpieczną eksploatację, a w przypadku awarii spowodowanej z winy Wykonawcy usunięcie awarii na własny koszt. 1.4 Nowe zamontowane palniki na paliwo stałe w postaci pelletu drzewnego muszą posiadać gwarancję producenta oraz muszą być wyprodukowane najwcześniej w 2014 roku. 2. Zamawiający przekaże Wykonawcy pomieszczenia przedmiotowej Kotłowni wraz z wyposażeniem w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. 3. Zamawiający pokryje koszty opłat z tytułu mediów dla potrzeb wytwarzania energii cieplnej tj.: energia elektryczna, woda, ścieki. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów napraw zamontowanych przez siebie urządzeń oraz konserwacji udostępnionych pomieszczeń, a także sprzętu w okresie świadczenia usługi, tak aby ich stan na dzień zakończenia świadczenia usługi nie był gorszy, niż stan wynikający z normalnego i prawidłowego użytkowania. 5. Koszty osobowe obsługi przedmiotowej Kotłowni, koszty paliwa, przeglądów kominiarskich, elektrycznych i dozorowych UDT pokrywane będą przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zaleca odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej przedmiotowej Kotłowni po uprzednim uzgodnieniu terminu z dyrektorem szkoły. 7. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia wszelkiej posiadanej dokumentacji technicznej dotyczącej pomieszczeń przedmiotowej Kotłowni i wyposażenia technologicznego niezbędnego dla realizacji zadania. 8. Przekai zadania. 8. Przekazanie pomieszczeń przedmiotowej Kotłowni nastąpi na podstawie podpisanych przez obie strony protokołów zdawczo-odbiorczych. 9. Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie regulowane przez Zamawiającego w formie ryczałtowej, płatnej w cyklu miesięcznym, w równych wartościach dla całej długości kontraktu od daty przekazania pomieszczeń przedmiotowej Kotłowni na podstawie podpisanych przez obie strony protokołów przekazania. Podstawą obliczenia miesięcznej kwoty ryczałtu będzie cena usługi podana przez Wykonawcę do przetargu. 10. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed odbiorem przebudowy Kotłowni, dokumentację techniczną zamontowanych nowych urządzeń Kotłowni na paliwo stałe w postaci pelletu drzewnego w ramach przebudowy w tym: specyfikacja techniczna producenta, gwarancja producenta, nazwa producenta, model, nr serii produktu, rok produkcji (min. 2014 rok), certyfikaty bezpieczeństwa, etc. Pozostały opis niniejszego postępowania określony został w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/morag_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach