Szkoła Policealna ogłasza przetarg
- Adres: 10-052 Olsztyn, ul. Mariańska 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-89 527 44 62 , fax. 0-89 527 44 62 wew. 38
- Data zamieszczenia: 2009-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Policealna
ul. Mariańska 1 1
10-052 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-89 527 44 62, fax. 0-89 527 44 62 wew. 38
REGON: 51138822400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki Internatu Szkoły Policealnej w Olsztynie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 9 grup: Grupa I Mięso i wędliny Grupa II Drób i podroby Grupa III Ryby Grupa IV Mleko i produkty mleczarskie Grupa V Pieczywo i wyroby cukiernicze Grupa VI Artykuły spożywcze różne Grupa VII Jaja Grupa VIII Ziemniaki Grupa IX Warzywa i owoce 1. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy I dotyczy: Dostawy mięsa i wędlin. 2. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy II dotyczy: Dostawy drobiu i podrobów. 3. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy III dotyczy: Dostawy ryb. 4. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy IV dotyczy: Dostawy mleka i produktów mleczarskich. 5. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy V dotyczy: Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych. 6. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy VI dotyczy: Dostawy różnych artykułów spożywczych zgodnie z formularzem cenowym zał. do SIWZ numer 2 grupa VI. 7. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy VII dotyczy: Dostawy jaj kurzych. 8. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy VIII dotyczy: Dostawy ziemniaków. 9. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy IX dotyczy: Dostawy warzyw i owoców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ma wykazać, że: 1. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie przeprowadzona według reguły spełnia (nie spełnia) na podstawie wymaganych dokumentów zawartych w rozdziale VIII SIWZ. Niespełnienie warunków wymaganych od Wykonawcy spowoduje jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ Zamawiający żąda następujących dokumentów oraz oświadczeń: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeśli wykonawcy występują w formie spółki cywilnej - każdy z wykonawców winien przedstawić w ofercie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo regulujące sposób reprezentacji. 2. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 rozdział VIII SIWZ składa dokument lub dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Oprócz dokumentów, o których mowa powyżej oferta musi zawierać: 4. wypełniony formularz Oferta Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 5. formularz cenowy w zakresie wybranych przez Wykonawcę grup od 1 do 9, wypełniony w oparciu o opis przedmiotu zamówienia - załączniki nr 2, 6. wzór umowy - postanowienia umowy - parafowane przez wykonawcę - Załącznik nr 4 7. w przypadku gdy oferta nie będzie podpisana przez osobę(y) wskazaną (e) w KRS lub zaświadczeniu o działalności gospodarczej należy ustanowić pełnomocnika, a pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pozostałe dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i opatrzone klauzulą (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyk.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej.
Dodano: 2016-07-25 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
Dodano: 2016-07-13 - Dostawy wędlin i wyrobów mięsnych do Zakładu Karnego w Dublinach
Dodano: 2016-06-27 - Zakup i dostawa mięsa i produktów mięsnych do stołówek szkolnych w ZSS w Chełchach, ZS-P w Nowej Wsi Ełckiej i ZSS w Stradunach w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa i sprzedaż mięsa i wędlin, drobiu i jego elementów
Dodano: 2016-05-17 - Sukcesywne dostawy mięsa czerwonego, mięsa białego i wędlin do jednostek gastronomicznych Fundacji ŻAK Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-01-29 - Sukcesywne dostawy mięsa czerwonego, mięsa białego i wędlin do jednostek gastronomicznych Fundacji ŻAK Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-01-22 - dostawy mięsa i produktów mięsnych
Dodano: 2016-01-22 - Dostawa mięsa i artykułów mięsnych do stołówki szkolnej w Mikołajkach
Dodano: 2016-01-18 - Sukcesywne dostawy mięsa czerwonego, mięsa białego i wędlin do jednostek gastronomicznych Fundacji ŻAKUniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-01-15