Przetargi.pl
Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki Internatu Szkoły Policealnej w Olsztynie.

Szkoła Policealna ogłasza przetarg

  • Adres: 10-052 Olsztyn, ul. Mariańska 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 527 44 62 , fax. 0-89 527 44 62 wew. 38
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Policealna
    ul. Mariańska 1 1
    10-052 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 527 44 62, fax. 0-89 527 44 62 wew. 38
    REGON: 51138822400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki Internatu Szkoły Policealnej w Olsztynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielony jest na 9 grup: Grupa I Mięso i wędliny Grupa II Drób i podroby Grupa III Ryby Grupa IV Mleko i produkty mleczarskie Grupa V Pieczywo i wyroby cukiernicze Grupa VI Artykuły spożywcze różne Grupa VII Jaja Grupa VIII Ziemniaki Grupa IX Warzywa i owoce 1. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy I dotyczy: Dostawy mięsa i wędlin. 2. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy II dotyczy: Dostawy drobiu i podrobów. 3. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy III dotyczy: Dostawy ryb. 4. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy IV dotyczy: Dostawy mleka i produktów mleczarskich. 5. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy V dotyczy: Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych. 6. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy VI dotyczy: Dostawy różnych artykułów spożywczych zgodnie z formularzem cenowym zał. do SIWZ numer 2 grupa VI. 7. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy VII dotyczy: Dostawy jaj kurzych. 8. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy VIII dotyczy: Dostawy ziemniaków. 9. Przedmiot zamówienia w zakresie grupy IX dotyczy: Dostawy warzyw i owoców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ma wykazać, że: 1. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie przeprowadzona według reguły spełnia (nie spełnia) na podstawie wymaganych dokumentów zawartych w rozdziale VIII SIWZ. Niespełnienie warunków wymaganych od Wykonawcy spowoduje jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ Zamawiający żąda następujących dokumentów oraz oświadczeń: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeśli wykonawcy występują w formie spółki cywilnej - każdy z wykonawców winien przedstawić w ofercie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo regulujące sposób reprezentacji. 2. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 rozdział VIII SIWZ składa dokument lub dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Oprócz dokumentów, o których mowa powyżej oferta musi zawierać: 4. wypełniony formularz Oferta Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 5. formularz cenowy w zakresie wybranych przez Wykonawcę grup od 1 do 9, wypełniony w oparciu o opis przedmiotu zamówienia - załączniki nr 2, 6. wzór umowy - postanowienia umowy - parafowane przez wykonawcę - Załącznik nr 4 7. w przypadku gdy oferta nie będzie podpisana przez osobę(y) wskazaną (e) w KRS lub zaświadczeniu o działalności gospodarczej należy ustanowić pełnomocnika, a pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pozostałe dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i opatrzone klauzulą (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyk.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach