Dom Pomocy Społecznej im. świętego Brata Alberta w Tarnowie ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. Szpitalna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 6888-667, 6888-668 , fax. 14 6888-666
- Data zamieszczenia: 2021-02-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. świętego Brata Alberta w Tarnowie
ul. Szpitalna 53
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 14 6888-667, 6888-668, fax. 14 6888-666
REGON: 29841300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.okay.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Tarnowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni DPS (mieszkańcy DPS oraz podopiecznych Działu DDP). - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni DPS (mieszkańcy DPS oraz podopiecznych Działu DDP). 2. Symbol dostaw wg Wspólnego Słownika Zamówień: wg CPV 15500000-3, 03140000-4, 15810000-9, 15200000-0, 15100000-9, 15300000-1, 15000000-8. 3. W celu umożliwienia składania ofert częściowych Zamawiający ustalił niżej wymienione zadania: Zadanie nr 1 – Artykuły spożywcze (15600000-4, 15800000-6, 15332200-6, 15860000-4) Zadanie nr 2 – Wyroby piekarnicze (15810000-9) Zadanie nr 3 – Nabiał (15500000-3,15540000-5,15510000-6) Zadanie nr 4 – Drób i podroby (15112000-6,15112100-7, 15114000-0) Zadanie nr 5 – Mięso, wędliny i wyroby drobiowe (15100000-9, 15112300-9, 15111000-9, 15113000-3) Zadanie nr 6 –Ryby, produkty rybne, mrożonki (15220000-6,15331170-9, 15243000-3, 15235000-4) Zadanie nr 7 – Warzywa i owoce (03212000-0, 03221000-6, 03221200-8, 03222110-7, 03222300-6, 15300000-1) Zadanie nr 8 – Jajka (03142500-3) Standardy jakościowe Zadanie nr 1 - produkty suche, niezawilgocone, bez obecności szkodników (chrząszcze, larwy motyli), opakowania nieuszkodzone, bez oznak bombażu. Opakowania jednostkowe mąk i kasz 1kg. Termin ważności w dniu dostawy minimum 2 miesiące. Wykonawca odpowiada za odpowiednie warunki transportu. Na etykietach produktów powinny być zaznaczone alergeny pokarmowe. Zadanie nr 2 - wyroby o odpowiedniej barwie charakterystycznej dla upieczonego pieczywa, kształcie, smaku i wymaganej gramaturze. Wykonawca odpowiada za odpowiednie warunki transportu. Chleb winien być świeży. Do każdej dostawy należy dołączyć wykaz zawierający rodzaj pieczywa, wagę i datę przydatności do spożycia. Na etykietach produktów powinny być zaznaczone alergeny pokarmowe. W okresie przedświątecznym i w okresie dłuższych przerw w pracy (tj. 3.04; 30.04;23.12. 2021 r) chleb winien być pokrojony i zafoliowany. Zadanie nr 3 - wyroby świeże o odpowiednim smaku i zapachu. Opakowania czyste nieuszkodzone. Zachowana wymagana gramatura, terminy ważności. Wykonawca odpowiada za odpowiednie warunki transportu. Termin ważności w dniu dostawy nie krótszy niż 7 dni. Na etykietach produktów powinny być zaznaczone alergeny pokarmowe. Zadanie nr 4 - produkty o odpowiednim zapachu mięsa świeżego, bez zanieczyszczeń, nalotu pleśni i zazielenienia mięsa. Wykonawca odpowiada za odpowiednie warunki transportu. Termin ważności w dniu dostawy nie krótszy niż 3 dni. W okresie przedświątecznym i w okresie dłuższych przerw w pracy (tj. 3.04; 30.04;23.12.2021 r), mięso winno być pakowane hermetycznie (vacum) w ilościach zamówionych przez Zamawiającego. Termin ważności w dniu dostawy nie krótszy niż 6 dni. Na etykietach produktów powinny być zaznaczone alergeny pokarmowe. Zadanie nr 5 - produkty o odpowiednim naturalnym zapachu mięsa świeżego, bez zanieczyszczeń, nalotu pleśni i zazielenienia mięsa. Termin ważności: 3 dni dla mięs, 7 dni dla wędlin. Wykonawca odpowiada za odpowiednie warunki transportu. W okresie przedświątecznym i w okresie dłuższych przerw w pracy (tj. 3.04; 30.04;23.12.2021 r), mięso winno być pakowane hermetycznie (vacum) w ilościach zamówionych przez Zamawiającego. Termin ważności w dniu dostawy nie krótszy niż 6 dni. Na etykietach produktów powinny być zaznaczone alergeny pokarmowe. Zadanie nr 6 - wyroby mrożone w odpowiednich opakowaniach. Wyroby w puszkach bez oznak bombażu o odpowiednim terminie ważności i odpowiednich warunkach transportu. Wykonawca odpowiada za odpowiednie warunki transportu. Na etykietach produktów powinny być zaznaczone alergeny pokarmowe. Zadanie nr 7- produkty świeże(w okresie sezonowym) dojrzałe, czyste, nieuszkodzone. Bez oznak pleśni, zepsucia i zanieczyszczeń. Wykonawca odpowiada za odpowiednie warunki transportu. Zadanie nr 8 - jaja świeże, klasa A, rozmiar L, gramatura 63-73g o podłużnym kształcie, czyste, nieuszkodzone. O odpowiednim terminie ważności nie krótszym w dniu dostawy niż 14 dni. Wykonawca odpowiada za odpowiednie warunki transportu. Jakość dostarczanego towaru powinna odpowiadać ogólnie przyjętym normom w tym zakresie z zastrzeżeniem art. 357 ustawy Kodeks Cywilny. Zarówno przedmiot jak i zakres zamówienia określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci Formularza Cenowego /stanowiący załącznik do oferty-tabele/, który określa roczne potrzeby asortymentowo – ilościowe Zamawiającego. Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia podanych w załączniku ilości. Ilość ta będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania umowy. Dostawy przedmiotu zamówienia w poszczególnych okresach czasu muszą być realizowane wg odrębnych zamówień dokonywanych przez Zamawiającego telefonicznie, fax lub e-mail na jeden dzień roboczy przed planowaną dostawą. Terminarz dostaw: Dostawy towarów poszczególnych zadań muszą odbywać się w wyznaczonych dniach i godzinach tj. Zadanie nr 1 – Artykuły spożywcze -dostawy 2 razy w tygodniu (dni do ustalenia) w godz.800-1100 Zadanie nr 2 – Wyroby piekarnicze -dostawy 6 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty) w godz.700-730 Zadanie nr 3 – Nabiał -dostawy 6 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty) w godz.700-730 Zadanie nr 4 – Drób i podroby - dostawy 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek w godz.800-1000 Zadanie nr 5 – Mięso, wędliny i wyroby drobiowe -dostawy 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek w godz.800-1000 Zadanie nr 6 – Ryby, produkty rybne, mrożonki -dostawy 2 razy w tygodniu (dni do ustalenia) w godz.800-1100 Zadanie nr 7 – Warzywa i owoce -dostawy 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek w godz.800-1000 Zadanie nr 8 – Jajka -dostawy 2 razy w tygodniu (dni do ustalenia) w godz.800-1200. Dostawy żywności muszą być realizowane przez Wykonawcę przystosowanym do tego celu transportem i w opakowaniach Wykonawcy -ręczny rozładunek przez Wykonawcę do właściwego magazynu Zamawiającego. Zwrotne opakowania winny być oznakowane przez Wykonawcę. Opakowania transportowe środków spożywczych powinny być wykonane z materiałów, które nie powodują zmiany cech organoleptycznych środków spożywczych, są łatwe do utrzymania w czystości oraz zapewniają środkom spożywczym odpowiednie warunki w czasie przewozu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Czernej w roku 2024’’
Dodano: 2024-01-19 - Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Polance Wielkiej w 2024 r.
Dodano: 2024-01-12 - Dostawa produktów żywnościowych do Bazy Szkoleniowo-Wypoczynkowej „Lubogoszcz” w Kasince Małej
Dodano: 2024-01-11 - Sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Bursy Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie w 2024 roku
Dodano: 2023-12-03 - Dostawa produktów żywnościowych do Bazy Szkoleniowo-Wypoczynkowej „Lubogoszcz” w Kasince Małej z podziałem na zadania – liczba zadań 11
Dodano: 2023-12-01 - Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Polance Wielkiej w 2024 r.
Dodano: 2023-11-24 - „Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach od 02.01.2024 r do 31.12.2024 r – artykuły spożywcze i mrożonki”
Dodano: 2023-11-16 - ,,Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 roku" - z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-09-19 - Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach od 01.08.2023r do 31.12.2023r- III części
Dodano: 2023-07-18 - Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkolno– Przedszkolnego nr 3 w Kętach od 01.07.2023r do 31.12.2023r - artykuły spożywcze i mrożonki - powtórzony
Dodano: 2023-07-03