Przetargi.pl
Dostawa zestawów komputerowych

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-828 Warszawa, al. Jana Pawła II 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5055494 , fax. 022 5055275
  • Data zamieszczenia: 2013-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
    al. Jana Pawła II 13 13
    00-828 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5055494, fax. 022 5055275
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pfron.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundusz celowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawów komputerowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych do Biura PFRON wraz z rozładunkiem i umieszczeniem sprzętu komputerowego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, tzn.: a) Zestaw komputerowy, w skład którego wchodzi jednostka centralna typ 1 wraz z monitorem 19 -w ilości 120 sztuk; zwanego dalej Sprzętem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Parametry określone w tym załączniku są minimalnymi wymaganymi przez Zamawiającego. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w Istotnych dla Stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego i stanowią Załącznik nr 7 do SIWZ . 3. Sprzęt, o których mowa w pkt 1 musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieprefabrykowany, nieregenerowany, nienaprawiany oraz wolny od wad prawnych i fizycznych. 4. Wykonawca dostarczy jednorazowo, do Biura PFRON, Sprzęt wymieniony w pkt 1 pod wskazane adresy, w ilościach określonych przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko własne. Wykaz poszczególnych lokalizacji zawiera Załącznik nr 6 do Umowy. 5. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące rękojmi i gwarancji - Zamawiający wymaga, aby zaproponowany w ofercie Sprzęt, o którym mowa w pkt 1 posiadał co najmniej 36-miesięczny okres rękojmi i gwarancji producenta i Wykonawcy realizowany co najmniej na warunkach, o których mowa w § 6 Załącznika nr 7 do SIWZ. Opis oferowanego sprzętu przygotowany zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ należy dołączyć do oferty. 1. Termin dostawy przedmiotu zamówienia wynosi do 30 dni od dnia zawarcia Umowy. 2. Termin realizacji zamówienia wynosi do 50 dni od dnia zawarcia Umowy. 3. Okres rękojmi i okres gwarancji producenta i Wykonawcy dla dostarczonych zestawów komputerowych wynosi 36 miesięcy, liczonych od dnia podpisania Końcowego Protokołu Odbioru przez Strony umowy bez zastrzeżeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 1. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej przed wyznaczonym przez Zamawiającego terminem podpisania umowy. 2. Wartość zabezpieczenia wyniesie 10% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, z czego Zamawiający pozostawi po wykonaniu zamówienia 30% kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy w celu zabezpieczenia roszczeń z tytułu rękojmi za wady. Czas trwania rękojmi wynosi 36 miesięcy. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy: BGK I o Warszawa 68 1130 1017 0019 9361 9020 0005 z dopiskiem Dostawa zestawów komputerowych 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na oprocentowanym rachunku bankowym i zostanie zwrócone wraz z odsetkami naliczonymi według umowy wynikającej z rachunku bankowego pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 5. Zabezpieczenie wniesione w postaci gwarancji lub poręczenia powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) dokładne przytoczenie nazwy niniejszego postępowania, 3) precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, 4) kwotę gwarancji lub poręczenia, 5) zobowiązania gwaranta lub poręczyciela do: nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, 6) zapewnienia wykonalności na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, 7) określenia miejsca rozstrzygania sporów w sądzie właściwym dla siedziby Zamawiającego. 6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert stosownie do treści art. 94 ust. 3 ustawy Pzp. 7. Do zmiany formy zabezpieczenia umowy w trakcie realizacji umowy stosuje się art. 149 ustawy Pzp. 8. Zwrot 70% kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy następuje na zasadach określonych w art. 151 ust. 1 ustawy Pzp w terminie 30 dni od dnia zrealizowania umowy, pozostałe 30% kwoty zabezpieczenia zostanie zwrócone na zasadach określonych w art. 151 ust. 3 ustawy Pzp w terminie 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pfron.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach