Białołęcki Ośrodek Sportu ogłasza przetarg
- Adres: 03-185 Warszawa, ul. Światowida 56
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 676-50-72 , fax. 0-22 6768215
- Data zamieszczenia: 2009-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Białołęcki Ośrodek Sportu
ul. Światowida 56 56
03-185 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 676-50-72, fax. 0-22 6768215
REGON: 01316006700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bos.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa z montażem stacjonarnego elektronicznego systemu pomiaru czasu dla pływalni sześciotorowej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem fabrycznie nowego nieużywanego, wyprodukowanego w 2009 roku stacjonarnego elektronicznego systemu pomiaru czasu na zawody pływackie wraz z niezbędnymi elementami przyłączeniowymi na pływalnię Białołęckiego Ośrodka Sportu w Warszawie przy ul. Światowida 56, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 Ustawy Prawo zamówień publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. wykonali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości netto (bez podatku VAT) nie mniejszej niż 150 000,00zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych netto); 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 6.z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się podmioty, do których mają zastosowanie przepisy art.24. ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymaganiami art. 44 (załącznik Nr 4 do SIWZ); 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 4.wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej jednej dostawy o wartości netto (bez podatku VAT) nie mniejszej niż 150 000,00zł netto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy netto); 5.pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców jeżeli wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, zgodnie z zapisem art.23 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 6.aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bos.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA APARATURY BADAWCZEJ I SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA INSTYTUTU HODOWLI I AKLIMATYZACJI ROSLIN -PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO W RADZIKOWIE Z PODZIAŁEM NA 5 PAKIETÓW (II postępowanie).
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa Komory klimatycznej - układu chłodzenia kanału do badania czujek
Dodano: 2016-07-26 - podstawowe materiały laboratoryjne, akcesoria i drobny sprzęt laboratoryjny, oznaczenie sprawy WIM/ZP/12/2016
Dodano: 2016-07-19 - Zestaw do ekstrakcji ciecz-ciecz kwasu mlekowego
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa systemu cytometru przepływowego dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Immunologii Klinicznej Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy AEZ/S-100/2016
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa maszyn laboratoryjnych
Dodano: 2016-07-13 - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA DOSTAWA WIELOKANAŁOWEGO SYSTEMU POMIAROWEGO WIELKOŚCI FIZYCZNYCH Z OPROGRAMOWANIEM DO OBRÓBKI I WIZUALIZACJI SYGNAŁU W CZASIE RZECZYWISTYM
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa Komory klimatycznej - układu chłodzenia kanału do badania czujek
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa przyrządu do badania ostrości krawędzi zgodnie z pkt. 8.11 normy PN-EN 71-1:2015-01 dla Specjalistycznego Laboratorium Badania Zabawek Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Lublinie
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa nożyków mikrotomowych oraz wzorców wielkości DNA określonych w 2 pakietach
Dodano: 2016-07-01