Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN w Jastrzębcu ogłasza przetarg
- Adres: 05-552 Wólka Kosowska, ul. Postępu 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7561409 , fax. 022 7561417
- Data zamieszczenia: 2009-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN w Jastrzębcu
ul. Postępu 1 1
05-552 Wólka Kosowska, woj. mazowieckie
tel. 022 7561409, fax. 022 7561417
REGON: 00032619600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ighz.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka PAN
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawa do zamawiajacego dodatków mineralnych i energetycznych dla przeżuwaczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Vitamix C 3 t, Vitamix KW 15t, Vitamix KZ 2,5t, Krada pastewna 14 t, Soda 10t, Ketomix E-18 25 t. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336170008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający odstępuje od pobierania wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust.1 i art. 24, ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.): 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. 2. Spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy. 3. Zrealizowali w ostatnich trzech latach, tj. w okresie od 31.01.2007 r. do dnia ogłoszenia niniejszego przetargu (lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 3 dostawy odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, jedna o równowartości składanej oferty, pozostałe dwie o łącznej wartości składanej oferty. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. 9.1.5 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ zawierającego informację potwierdzającą, że ww. dostawy zostały wykonane z należytą starannością . 4. Powyższe warunki zamawiający będzie oceniał na druku ZP-17 (spełnia / nie spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: 8.1.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 8.1.2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. 8.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.4. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy wykonawcy). 8.1.5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat zadań odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ 8.1.6. Kosztorys ofertowy- załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Dokumenty wymienione w pozycjach: 8.1.3, 8.1.4 , można składać również w formie kserokopii potwierdzonych przez oferenta za zgodność z oryginałem (np. zapis: za zgodność z oryginałem opatrzony podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta). 3. W przypadku dokumentów wymienionych w poz. 8.1.3, 8.1.4, . Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli w ofercie ww. dokumentów do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 4. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ighz.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną