Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 00-908 Warszawa, Gen. Witolda Urbanowicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48261837865 , fax. +48261839723
- Data zamieszczenia: 2018-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Gen. Witolda Urbanowicza 2
00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48261837865, fax. +48261839723
REGON: 121229000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów garmażeryjnych chłodzonych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: klusek: śląskich / śląskich z mięsem, kopytek, krokietów: z mięsem / kapustą i pieczarkami, naleśników: z musem jabłkowym / serem, pierogów: ruskich / z kapustą i grzybami, kartaczy z mięsem, knedli z owocami, pasztecików z mięsem, pierogów: leniwych / z mięsem / owocami / serem, placków ziemniaczanych, racuszków, uszek (pierożków) z nadzieniem mięsnym / farszem grzybowym. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15894300-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 26.06.2018 r. do godz. 09:00. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa, ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem „wadium w przetargu na dostawę wyrobów garmażeryjnych chłodzonych”. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. b) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp – dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca posiada i będzie posiadać przez okres obowiązywania umowy oraz dołączy na wezwanie Zamawiającego dokumenty wymienione poniżej: 1. Certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju, wraz z oświadczeniem o prowadzeniu wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP, w przypadku innego języka niż polski, przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski lub Zaświadczenie /Decyzję /Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia; 2. Decyzję/ Zaświadczenie/ Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli sanitarnej i zatwierdzeniu zakładu do produkcji i obrotu żywnością; 3. Decyzję/ Zaświadczenie/ Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu minimum dwóch środków transportu do przewozu żywności wymagającej warunków chłodniczych; 4. Zaświadczenie /Potwierdzenie Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno – spożywczymi wydane na podstawie ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a) „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ – dopuszcza się możliwość złożenia w formie elektronicznej zgodnie z pkt. 5.2 SIWZ c) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ – dopuszcza się możliwość złożenia w formie elektronicznej zgodnie z pkt. 5.2 SIWZ d) „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; e) Opis przedmiotu równoważnego, jeżeli taki wykonawca proponuje, umożliwiający jego porównanie z parametrami wskazanymi przez Zamawiającego w odpowiedniej pozycji „Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia”; f) Oryginał poręczeń lub gwarancji stanowiących dowód wniesienia wadium. Przy wniesieniu wadium w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego zaleca się załączyć kopię przelewu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyrobów garmażeryjnych do stołówki szkolnej PSP w Wilkowie
Dodano: 2023-12-17 - Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 3 w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2023-01-23 - Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2022-10-11 - Sukcesywną dostawę produktów garmażeryjnych do: 1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach 2) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach 3) kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Łomiankach 4) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Konopnicka 5) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6) kuchni przedszkolnej w Dąbrowie
Dodano: 2021-02-15 - Sukcesywna dostawa produktów garmażeryjnych do: 1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach 2) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach 3) kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Łomiankach 4) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Konopnicka 5) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6) kuchni przedszkolnej w Dąbrowie
Dodano: 2020-12-17 - Dostawa wyrobów garmażeryjnych do sześciu szkół miejskich, dla których miasto Mińsk Mazowiecki jest organem prowadzącym.
Dodano: 2020-11-06 - Sukcesywna dostawa produktów garmażeryjnych do: 1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach 2) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach 3) kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Łomiankach 4) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Konopnicka 5) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6) kuchni przedszkolnej w Dąbrowie
Dodano: 2019-12-18 - Dostawa wyrobów garmażeryjnych chłodzonych.
Dodano: 2019-09-13 - DOSTAWA DAŃ GOTOWYCH
Dodano: 2018-12-06 - Dostawa wyrobów garmażeryjnych chłodzonych
Dodano: 2018-08-27