Przetargi.pl
Wykonanie i montaż pod zabudowę mebli wraz z zakupem, dostawą i podłączeniem sprzętu AGD w pomieszczeniach świetlic: w Szczęsnem, Kraśniczej Woli oraz przy ulicy Ordona w Grodzisku Mazowieckim.”

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
  • Data zamieszczenia: 2018-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
    REGON: 52478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i montaż pod zabudowę mebli wraz z zakupem, dostawą i podłączeniem sprzętu AGD w pomieszczeniach świetlic: w Szczęsnem, Kraśniczej Woli oraz przy ulicy Ordona w Grodzisku Mazowieckim.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż pod zabudowę mebli wraz z zakupem, dostawą i podłączeniem sprzętu AGD w pomieszczeniach świetlic: w Szczęsnem, Kraśniczej Woli oraz przy ulicy Ordona w Grodzisku Mazowieckim. Zakres zamówienia przewiduje: 1. Świetlica w Kraśniczej Woli a) Wykonanie i montaż pod zabudowę mebli kuchennych. Zakup, dostawa i podłączenie AGD w pomieszczeniu kuchennym: -Chłodziarko – zamrażarka - 1 szt. - Okap kominowy - 1szt - Zmywarka do zabudowy - 1 szt - Montaż istniejącej umywalki i zlewozmywaka. b) Pomieszczenie szatni. - regał na obuwie/wieszak na ubrania – 1 szt. c) Sala główna. - szafa -1 szt. - szafa – 1 szt. - stoły rozkładane cateringowe – 4 sztuki. - krzesła rozkładane z siedziskiem – 30szt. d) Sala komputerowa. - szafa 1szt. - biurka komputerowe – 5 szt. - fotele obrotowe – 5 szt. 2. Świetlica w Szczęsnem a) Wykonanie i montaż pod zabudowę mebli kuchennych. b) Zakup, dostawa i podłączenie AGD w pomieszczeniu kuchennym: -Chłodziarko - Zamrażarka – 1 szt. - Okap kominowy - 1 szt. - Zmywarka do zabudowy - 1 szt. - Montaż istniejącej umywalki i zlewozmywaka. c) Pomieszczenie szatni. - regał na obuwie/wieszak na ubrania - 1 szt. d) Sala główna. - szafa - 1 szt. - szafa - 1 szt. F - stoły rozkładane cateringowe – 4 sztuki. - krzesła rozkładane z siedziskiem – 30szt. e) Sala komputerowa. - szafa -1 szt. - biurka komputerowe – 5 szt. - fotele obrotowe – kolor czarny – 5 szt. 3. Świetlica przy ulicy Ordona w Grodzisku a) Wykonanie i montaż pod zabudowę mebli kuchennych. b) Zakup, dostawa i podłączenie AGD w pomieszczeniu kuchennym: -Chłodziarko – zamrażarka – 1szt. - Okap kominowy - 1 szt. - Zmywarka do zabudowy - 1 szt. - płyta indukcyjna - 1 szt. - piekarnik elektryczny do zabudowy - 1 szt. - zlewozmywak stołowy – 1 szt. c) Sala główna. - stoły rozkładane cateringowe– 8 sztuk. - krzesła rozkładane z siedziskiem – 50szt. d) Sala komputerowa. - biurka komputerowe – 6 szt. - fotele obrotowe – 6 szt. Zamawiający wymaga po podpisaniu umowy wykonania dokładnych pomiarów pomieszczeń i zwymiarowania mebli przed ich wykonaniem i montażem. Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary nie mogą stanowić podstawy do wykonania mebli, mają charakter orientacyjny. Dopuszczalna tolerancja wymiarów poszczególnych mebli oraz urządzeń wskazanych na projekcie koncepcyjnym wynosi +/- 15% w stosunku do mebli i 10% w stosunku do wymiarów urządzeń AGD. Wprowadzenie tolerancji wymiarów ma na celu uzyskanie optymalnego wykorzystania przestrzeni pomieszczenia i zapewnienie funkcjonalności. Wszystkie meble i wyposażenie wchodzące w skład zamówienia winny spełniać wymogi: a) Ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z dnia 31 grudnia 2003 r., poz. 2275): b) Rozporządzenia Ministra Pracy I Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. nr 148, poz. 973 z dnia 10 grudnia 1998 r). Materiały z których będą wykonane meble, a w szczególności płyty wiórowe, farby, lakiery, laminaty, itp. muszą posiadać atesty higieniczne lub certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające je do stosowania w pomieszczeniach biurowych. Krzesła muszą posiadać atest trudnopalności tapicerki oraz atest higieniczny PZH tapicerki z wynikiem pozytywnym lub certyfikat uprawniający do oznaczania znakiem „Przyjazny dla człowieka”. Wymagania dotyczące płyt wiórowych: – trójwarstwowa, – gęstość – nie mniej niż 650 kg/m3,– posiada klasę higieny E1, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna składać się z : 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1, 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu– zgodnego z treścią Załącznika nr 2, 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy) 4) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), w oryginale lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 5) dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach