Przetargi.pl
Dostawa wyrobów garmażeryjnych do sześciu szkół miejskich, dla których miasto Mińsk Mazowiecki jest organem prowadzącym.

Miasto Mińsk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 595 300 , fax. 25 758 40 25
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mińsk Mazowiecki
    ul. Konstytucji 3 Maja 1
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 257 595 300, fax. 25 758 40 25
    REGON: 52589500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyrobów garmażeryjnych do sześciu szkół miejskich, dla których miasto Mińsk Mazowiecki jest organem prowadzącym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych do sześciu Szkół, dla których miasto Mińsk Mazowiecki jest organem prowadzącym. Szkoły do których będą odbywały się sukcesywne dostawy wyrobów garmażeryjnych, zostały wyszczególnione w rozdziale 1 niniejszej SIWZ. Szczegółowe informacje w zakresie ilości i charakterystyki zamawianych produktów zostały określone w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących załączniki od 2.1 do 2.6 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, oraz wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ zawierają informacje odnośnie przedmiotu zamówienia oraz zasad jego realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15894300-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.minsk-maz.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U.2020.1076 ze zm.) – wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wymagane jest złożenie oferty w formie papierowej, zgodnie z przygotowanymi formularzami, stanowiącymi załączniki od 1.1 do 1.6 do SIWZ. Na każdą część zamówienia należy złożyć odrębny formularz (ppkt a) wraz z wypełnionym formularzem asortymentowo-cenowym (ppkt i). Pozostałe dokumenty wyszczególnione w ppkt od b do h i w pkt 9.2 i 9.3 Wykonawcy mogą złożyć tylko do jednej części. W skład oferty wchodzą następujące oświadczenia i dokumenty: a) Formularz ofertowy na odpowiednią część zamówienia; Zamawiający przygotował następujące formularze ofertowe: 1) dla części 1 formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1.1 do SIWZ; 2) dla części 2 formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1.2 do SIWZ; 3) dla części 3 formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1.3 do SIWZ; 4) dla części 4 formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1.4 do SIWZ; 5) dla części 5 formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1.5 do SIWZ; 6) dla części 6 formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1.6 do SIWZ; b) Oświadczenie z art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz); c) Oświadczenie z art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do siwz); d) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (art. 25a. ust. 3 pkt 2), o których mowa w ppkt b i c; e) Zobowiązanie z art. 22a ust. 2 innego podmiotu, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do siwz); f) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ppkt b i c, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia (art. 25a ust. 6); g) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu; h) pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadkach o których mowa w pkt 9.4 i 9.6 siwz; i) Wypełnione formularze asortymentowo-cenowe, stanowiące załączniki od 2.1. do 2.6. do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach