Przetargi.pl
Dostawa wyrobów biurowych

NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, ul. Cicha 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8315788 , fax. 074 8313731
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o.
    ul. Cicha 1 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8315788, fax. 074 8313731
    REGON: 02068096000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyrobów biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wyrobów biurowych Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów biurowych, worków, druków, tonerów i tuszy, w ilościach i rodzajach określonych w załączniku nr 1 do specyfikacji. 1. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Dostawy sukcesywnie zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego, b) Termin dostawy wynosi do 72 godzin od złożenia zamówienia. (faxem lub telefoniczne przez osoby do tego upoważnione) Zamówienia dostarczane będą do magazynu gospodarczego. w godz. 7 30 - 14 30 dni robocze c) Zamówienia pilne będą realizowane do 24 godzin, od złożenia zamówienia (faxem lub telefoniczne przez osoby do tego upoważnione) Zamówienia pilne dostarczane będą do magazynu gospodarczego w godz. 7 30 - 14 30 dni robocze d) Termin ważności produktów od dnia dostawy minimum 6 miesięcy, przy każdej dostawie Wykonawca załączy opis co do asortymentu, ilości i terminu ważności. e) Transport: koszt transportu ponosi Wykonawca. f) Zamawiający dopuszcza nowe zamienniki , nie dopuszcza tuszy i tonerów regenerowanych. (dot. pakietu nr 1)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a. Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w PLN: pakiet nr 1- 1 040,00 zł pakiet nr 2- 700,00 zł pakiet nr 3- 570,00 zł b. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach ­ pieniądzu ­ poręczeniach bankowych, ­ pieniężnych poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ­ gwarancjach bankowych (gwarancji bankowa z uwzględnieniem Art.46 ust 4a i 5 ) ­ gwarancjach ubezpieczeniowych ­ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000 r. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. nr 25, poz. 253, nr 66, poz. 596 i nr 216, poz. 1824 ze zm.). c. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego. Bank NORDEA nr konta 14 1440 1101 0000 0000 0892 2128 d. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, pieniężnego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Przedstawienie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia przez okres co najmniej 1 roku, o wartości nie mniejszej niż ? wartości składanej oferty z podaniem ich daty, miejsca i wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (Referencje). c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach a - d na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki/ oświadczenia; A. formularz oferty (tabelki)- załącznik nr 1 (wg załączonego druku (tabelki)- wzór wypełniony i podpisany przez wykonawcę B. Formularz ofertowy- załącznik nr 2 wg wzoru C. Projekt Umowy załącznik nr 2 - podpisany przez wykonawcę (parafowana każda strona) D. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Przedstawienie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia przez okres co najmniej 1 roku, o wartości nie mniejszej niż ? wartości składanej oferty z podaniem ich daty, miejsca i wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (Referencje). E. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujące dokumenty i oświadczenia: a. aktualna koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, lub oświadczenie o braku konieczności posiadania odpowiedniego zezwolenia, koncesji, licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą odpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do właściwego organu rejestracyjnego. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. c. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. e. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. f. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ustawy. g. Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom ze wskazaniem zakresu podwykonawstwa. F. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - Oświadczenie o treści; produkty oferowane w ramach zamówienia 21/ZP/2009 dla NZOZ Szpitala Powiatowego w Dzierżoniowie sp. z o.o. są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, G. Dokument potwierdzający wniesienie wadium H. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, maja zastosowanie przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Wyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.dzierzoniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach