Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia kuchennego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rudziczce

Gmina Suszec ogłasza przetarg

  • Adres: 43-267 Suszec, ul. Lipowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 44993050 , fax. 032 4493051
  • Data zamieszczenia: 2011-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suszec
    ul. Lipowa 1 1
    43-267 Suszec, woj. śląskie
    tel. 032 44993050, fax. 032 4493051
    REGON: 00100485600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suszec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia kuchennego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rudziczce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z pkt. 3 SIWZ: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Dostawa wyposażenia kuchennego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rudziczce, zwanego dalej zamówieniem. 3.2 Przedmiot zamówienia na dostawę wyposażenia kuchennego dla Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Rudziczce przy ul.Woszczyckiej 20 obejmuje m.in. naczynia, maszyny, urządzenia i drobny sprzęt kuchenny. Przedmiot dostawy został szczegółowo określony w zał. A do formularza oferty, wraz z opisem parametrów (technicznych i jakościowych) wymaganych przy realizacji zamówienia oraz na rysunkach nr 1, 2 i 3 (rys. nr 3 służy celom poglądowym). 3.3 Poprzez dostawę wyposażenia rozumie się: a) dostawę wyposażenia na miejsce przeznaczenia, b) wniesienie i rozmieszczenie wyposażenia w miejsca użytkowania, według wskazań Zamawiającego, c) montaż urządzeń - dotyczy poz. 4 oraz poz. 79 - 84 zał. A d) próby rozruchowe i przekazanie wyposażenia do odbioru. Uwaga: Wykonawcy mogą zaproponować wyroby i urządzenia równoważne, o parametrach nie gorszych niż wyroby i urządzenia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 3.4 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do uważnego przeanalizowania niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) i jej załączników w celu zapoznania się z zakresem dostawy oraz aby być w pełni świadomym praw i obowiązków warunków umownych i wynikających z nich następstw. 3.5 Stanowiące przedmiot zamówienia wyposażenie musi: a) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, b) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ, c) odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2010 r., nr 136, poz. 914), d) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2003 r., nr 229, poz. 2275 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi, e) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia zaplecza kuchennego w placówce oświatowej, musi spełniać prawem przewidziane wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych. 3.6 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV Nazwa 39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39312000-2 Urządzenia do przygotowania żywności 39221000-7 Sprzęt kuchenny 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.suszec.iap.pl/6585,16043,16166/16166/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach