"Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul.Rakowiecka 26, 00-940 W-wa, KRS: 0000334972 Sąd Rej. dla m.st. W-wy, kapitał zakł.774 140 000 zł w całości wpłacony.Jednostka prowadząca post. w im. "Poczty Polskiej S.A." Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 40-940 Katowice, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (32) 2538862 , fax. (32) 2513346
- Data zamieszczenia: 2012-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul.Rakowiecka 26, 00-940 W-wa, KRS: 0000334972 Sąd Rej. dla m.st. W-wy, kapitał zakł.774 140 000 zł w całości wpłacony.Jednostka prowadząca post. w im. "Poczty Polskiej S.A." Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny
pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7 7
40-940 Katowice, woj. śląskie
tel. (32) 2538862, fax. (32) 2513346
REGON: 01068496000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa akcesoriów do utrzymania czystości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia - dostawa akcesoriów do utrzymania czystości, w podziale na dwie części: 1) część I zamówienia - dostawa akcesoriów do utrzymania czystości do Regionalnego Zespołu Magazynów w Zabrzu, 2) część II zamówienia - dostawa akcesoriów do utrzymania czystości do OSW Dąb Ustroń - Jaszowiec. 2. Termin realizacji zamówienia (obowiązywania umowy): 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 3. Dostarczone artykuły winny posiadać okres ważności wskazany przez producenta na opakowaniu i powinny być zdatne do użytku, nie krócej niż 6 miesięcy od daty dostawy. 4. Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie w terminach wskazanych przez zamawiającego (nie częściej niż jeden raz na trzy miesiące), na podstawie zamówień przekazywanych przez poszczególne jednostki zamawiającego, tj.: 1) Regionalny Zespół Magazynów 41-800 Zabrze, Mielżyńskiego 5, 2) OSW Dąb 43-453 Ustroń - Jaszowiec, ul. Wczasowa 47 a. 5. Dostawa konkretnego asortymentu i ilości artykułów następować będzie poprzez każdorazowe zamówienie żądanej ilości, pisemnie (przesyłką pocztową), poprzez faks lub pocztą elektroniczną, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z wykonawcą. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z wykonawcą za pomocą faksu lub drogą elektroniczną (np. z powodu wyłączenia lub awarii odpowiedniego urządzenia u wykonawcy), za czas zgłoszenia przyjmować się będzie czas wskazany przez zamawiającego. Zamawiający będzie określał w zapotrzebowaniu ilość i rodzaj artykułów. 6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia towaru w pełnej ilości. Zmniejszenie ilości zamawianego towaru nie może przekroczyć 30 % całości zamówienia. Z tego tytułu wykonawca nie będzie mógł wnosić jakichkolwiek roszczeń względem zamawiającego. 7. W wyjątkowych sytuacjach, np. podyktowanych nagłą potrzebą dodatkowej dostawy artykułów, których wcześniej nie można było przewidzieć, zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia dodatkowego zamówienia. 8. Dostarczany przez wykonawcę towar, zgodny z zamówionym asortymentem, winien posiadać wymagane atesty PZH. 9. Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane do następujących miejsc: 1) Regionalny Zespół Magazynów w Zabrzu, ul. Mielżyńskiego 5, 2) Ośrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy Dąb w Ustroniu - Jaszowcu, ul. Wczasowa 47a. 10. Nieprzekraczalny termin realizacji dostawy każdej partii produktów zamawiający ustala na 4 dni robocze, od dnia dostarczenia zamówienia wykonawcy. 11. Dostawy i wyładunek artykułów odbywać się będą wyłącznie na koszt i ryzyko wykonawcy. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany cen jednostkowych towaru w trakcie realizacji przedmiotu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392200000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia niemedycznego
Dodano: 2016-03-08 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu kuchennego do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie. Część I- dostawa drobnego sprzętu kuchennego Część II- dostawa podstawy pod zmywarkę Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.
Dodano: 2015-09-23 - Przetarg nieograniczony nr 53/PN/15 na dostawę artykułów gospodarczych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 207 000 euro
Dodano: 2015-08-24 - Przetarg nieograniczony nr 44/PN/15 na dostawę artykułów gospodarczych o wartości szacunkowej nieprzekraczajacej 207 000 euro
Dodano: 2015-07-16 - Dostawa materiałów dydaktycznych dla szkół - zadanie realizowane w ramach Projektu Systemowego pn.Mam zawód-mam pracę w regionie realizowanego w mieście Jaworznie w podziale na pakiety.
Dodano: 2014-03-14 - Dostawa pozostałych materiałów : Zad.1 - Artykuły gospodarcze Zad.2 - Drobny sprzęt kuchenny
Dodano: 2013-11-19 - Rozbudowa Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie - etap II. Wyposażenie Ośrodka Edukacji Ekologicznej Dzieci w Mikołowie przy ul. 15 Grudnia 1b
Dodano: 2013-07-10 - Wykonanie usługi cateringowej na potrzeby konferencji organizowanej w ramach projektu pn. Dobry fach to szansa pracy.
Dodano: 2013-06-06 - Wykonanie usługi cateringowej na potrzeby VI Salonu Edukacji Technicznej i Zawodowej (SETiZ) realizowanego w ramach projektu Dobry fach to szansa pracy.
Dodano: 2013-03-01 - Dostawa wyposażenia kuchennego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rudziczce
Dodano: 2011-03-29