Przetargi.pl
Przebudowa ul. Skromnej w Bojszowach

Powiat Bieruńsko-Lędziński ogłasza przetarg

  • Adres: 43-155 Bieruń, ul. św. Kingi 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 226 91 00 , fax. 32 226 90 00
  • Data zamieszczenia: 2011-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bieruńsko-Lędziński
    ul. św. Kingi 1 1
    43-155 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 226 91 00, fax. 32 226 90 00
    REGON: 27625519200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Skromnej w Bojszowach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia pod ww. nazwą jest przeprowadzenie robót budowlanych w rozumieniu art. 2 ust. 8 ustawy p.z.p., polegających na przebudowie drogi powiatowej 4137S ul. Skromnej w Bojszowach o długości odcinka: 1000,00 mb, w km od 3+522,00 do 4+522,00. W opracowanej dokumentacji projektowej przyjęto początek opracowania jako 0+000,00. Zakres prac w szczególności będzie polegał na: - frezowaniu istniejącej nawierzchni jezdni, - rozebraniu istniejących warstw zjazdów, - korytowaniu pod warstwy konstrukcyjne jezdni (odtworzenie krawędzi), - wykonaniu nawierzchni jezdni, - wykonaniu nawierzchni zjazdów, - wykonaniu nawierzchni zatoki postojowej, - wykonaniu poboczy oraz umocnieniu dna rowu oraz skarp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres (ilościowo - rzeczowy) zawierają następujące dokumenty: 1) dokumentacja projektowa uproszczona pn.: Przebudowa drogi powiatowej 4137S ul. Skromnej w Bojszowach z zastosowaniem cichych asfaltów. Na dokumentację projektową uproszczoną składają się następujące opracowania: 1. opis techniczny, 2. plan sytuacyjny, 3. plan sytuacyjny, 4. plan sytuacyjny, 5. plan sytuacyjny, 6. profil podłużny, 7. profil podłużny, 8. profil podłużny, 9. profil podłużny, 10. przekrój typowy dla jezdni o szer. 5,0 m (nr rys. 3.1), 11. przekrój typowy dla jezdni o szer. 5,5 m (nr rys. 3.2), 12. przekrój typowy przez zjazd (nr rys. 3.3), 13. przekrój typowy przez zatokę autobusową (nr rys. 3.4), 14. przekroje poprzeczne - część 1 (nr rys. 4.1), 15. przekroje poprzeczne - część 2 (nr rys. 4.2), 16. przekroje poprzeczne - część 3 (nr rys. 4.3), 17. przekroje poprzeczne - część 4 (nr rys. 4.4), 18. przekroje poprzeczne - część 5 (nr rys. 4.5), 19. przedmiar robót. 2) Tabela elementów rozliczeniowych; 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót). Ponadto przedmiotowe zamówienie należy zrealizować (wykonać) zgodnie z należytą starannością, aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji a po całkowitym wykonaniu robót objętych niniejszym zamówieniem wykonawca wykona pomiary geodezyjne powykonawcze (inwentaryzację geodezyjną powykonawczą - dokumentacja powykonawcza). Do każdego odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu Wykonawca przygotuje dokumentację fotograficzną w wersji elektronicznej oraz gotowych fotografii, którą złoży Zamawiającemu odpowiednio w dniu odbioru tych robót, z uwzględnieniem dyspozycji zawartych w części pn. ODBIÓR ROBÓT Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - zwanej dalej STWiOR. Na wykonane roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcznego okresu gwarancji. Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy najpóźniej w dniu podpisania umowy i przedstawi go Zamawiającemu celem jego zatwierdzenia. Podczas sporządzania harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonawca musi uwzględnić dyspozycje zawarte w § 4 pkt. 6 umowy. Zatwierdzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego przez Zamawiającego nastąpi nie później niż w dniu przekazaniu placu budowy, przy czym wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia do treści harmonogramu rzeczowo-finansowego ewentualnych uwag Zamawiającego w terminie dwóch dni od otrzymania wykazu uwag. Wykonawca będzie dokonywał aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 13 ust. 2 lit. a i b umowy. Zatwierdzenie aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego przez Zamawiającego nastąpi nie później niż w ciągu dwóch dni od dnia przedłożenia jej Zamawiającemu, przy czym wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia do treści aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego ewentualnych uwag Zamawiającego w terminie dwóch dni od otrzymania wykazu uwag. Najpóźniej w dniu przekazania placu budowy wykonawca przekaże do akceptacji Zamawiającemu: - opracowany Plan Zapewnienia Jakości, który będzie zawierał informacje, o których mowa w części KONTROLA JAKOŚCI ROBÓT - STWiOR. Roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia wykonywane będą na podstawie zgłoszenia robót budowlanych. Miejsce wykonania robót budowlanych - lokalizacja dla drogi objętej przedmiotem zamówienia: droga powiatowa 4137S, ul. Skromna w Bojszowach w km od 3+522,00 do 4+522,00, Powiat Bieruńsko-Lędziński, województwo śląskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który Zamawiający określił następująco: do dnia 13.04.2011 r. do godz. 10:00. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, gdyż stanowi zabezpieczenie złożonej przez wykonawcę oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Nazwa i adres Zamawiającego, na który powinno zostać wniesione wadium: - Nazwa zamawiającego: Powiat Bieruńsko - Lędziński - Adres zamawiającego: 43-155 Bieruń, ul. św. Kingi 1 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Bieruniu, Nr konta: 10 1050 1399 1000 0023 1459 3340 ING Bank Śląski z dopiskiem: ul. Skromna. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty należy załączyć dowód przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku składania kopii dowodu, kopia ta musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie innej niż pieniężnej (tj. w formie określonej w pkt. od 2 do 5), wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w kasie Zamawiającego tj. w Starostwie Powiatowym w Bieruniu, ul. św. Kingi 1, pokój nr 102 (parter). Do oferty należy załączyć kopię przedmiotowego dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Uwaga!: Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, uważa się wadium znajdujące się w dniu 13.04.2011 r. do godz. 10:00 na rachunku Zamawiającego. Wykonawca winien jest z odpowiednim wyprzedzeniem dokonać przelewu na wskazany przez Zamawiającego rachunek tak, aby bank mógł wydać Zamawiającemu potwierdzenie wpływu wadium do dnia 13.04.2011 r. do godz. 10:00. W przypadku uchybienia temu terminowi Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. Zwrot wadium: Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w terminach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 - 2 ustawy p.z.p. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę w przypadku i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy p.z.p. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a ustawy p.z.p.). Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy p.z.p. z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy p.z.p., albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatbl.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach