Prokuratura Okręgowa ogłasza przetarg
- Adres: 61-736 Poznań, ul. Solna 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061-8852-000 , fax. 061 8472594
- Data zamieszczenia: 2009-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa
ul. Solna 10 10
61-736 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061-8852-000, fax. 061 8472594
REGON: 00000039400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu w roku 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu w roku 2010: - tonery i tusze do drukarek komputerowych - 256 szt. - tonery do kserokopiarek i faksów - 125 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości za całość przedmiotu zamówienia 3 900,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b. posiadają wiedzę i doświadczenie; c. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d. są w sytuacji ekonomicznej i finansowej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 3. Parafowany Projekt umowy z wykorzystaniem załącznik nr 2 4. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 3 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie 7. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.po.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tonerów do kserokopiarek przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
Dodano: 2016-07-25 - Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych, papieru do plotera oraz środków czyszczących do sprzętu komputerowego dla 33 Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu.
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa tuszy i tonerów oryginalnych i regenerowanych
Dodano: 2016-05-17 - Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tuszy atramentowych i tonerów do drukarek oraz nośników danych przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
Dodano: 2016-04-15 - Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tonerów do kserokopiarek przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
Dodano: 2016-02-04 - Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tuszy atramentowych i tonerów do drukarek oraz nośników danych przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa tuszy i tonerów zastępczych
Dodano: 2015-11-12 - Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tonerów do kserokopiarek przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
Dodano: 2015-07-28 - Dostawa tuszy i tonerów
Dodano: 2015-05-21 - Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tuszy atramentowych i tonerów do drukarek oraz nośników danych przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
Dodano: 2015-05-19