Przetargi.pl
Dostawa tuszy i tonerów oryginalnych i regenerowanych

Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-535 Poznań, ul. Polna 33
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8419294 , fax. 061 8419620
  • Data zamieszczenia: 2016-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. Polna 33 33
    60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8419294, fax. 061 8419620
    REGON: 00028884000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gpsk.ump.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tuszy i tonerów oryginalnych i regenerowanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa tuszy i tonerów oryginalnych i regenerowanych. Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do Specyfikacji. 2. Warunki realizacji zamówienia: 2.1. Dla Części nr 1: 2.1.1. Wymogiem zamawiającego jest dostawa produktów oryginalnych, tzn. wyprodukowanych przez producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 2.1.2. Produkty muszą być nowe, wolne od wad technicznych i prawnych. Pod pojęciem NOWE Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wcześniej nieużywanych, nieregeneropwanych ani nieprefabrykowanych, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo i terminem przydatności do użytku. 2.1.3. W trakcie użytkowania Wykonawca gwarantuje prawidłową pracę produktów. 2.1.4. W przypadku produktów uniemożliwiających prawidłowe użytkowanie sprzętu, Wykonawca gwarantuje wymianę wadliwego produktu na nowy, wolny od wad lub zwrot kosztów zakupu oraz zwrot kosztów naprawy sprzętu (bez względu na to, czy jest on jeszcze objęty gwarancją producenta czy też po jej upłynięciu), jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii było zastosowanie dostarczonych produktów. 2.2. Dla części nr 2: 2.2.1 Produkty musza być wolne od wad technicznych i prawnych. 2.2.2. Parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe produktów zastępczych (regenerowanych) muszą być takie same lub nie gorsze niż produktów oryginalnych. 2.2.3. W trakcie użytkowania Wykonawca gwarantuje prawidłową pracę oferowanych produktów. 2.2.4. W przypadku wad oferowanych produktów uniemożliwiających prawidłowe użytkowanie sprzętu, Wykonawca gwarantuje wymianę wadliwego produktu na nowy, wolny od wad lub zwrot kosztów zakupu oraz zwrot kosztów naprawy sprzętu (bez względu na to czy jest on jeszcze objęty gwarancją producenta czy też po jej upłynięciu), jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii było zastosowanie dostarczonych produktów. 2.3.Realizacja dostaw w godzinach urzędowania Zamawiającego, tj.: od 08:00 do 14:00 w terminie nie krótszym niż 3 dni, jednak nie dłuższym niż 4 dni od momentu złożenia zamówienia pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną . 2.4.W szczególnych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostaw w trybie awaryjnym, tzn. w terminie skróconym do 2 dni od momentu złożenia zamówienia pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 2.5.Realizacja wymiany wadliwego produktu na nowy, wolny od wad w terminie nie krótszym niż 7 dni, jednak nie dłuższym niż 14 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego reklamacji pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 2.6.Oferowane produkty muszą odpowiadać określonym normom i specyfikacjom technicznym (atesty, certyfikaty). 2.7.Termin ważności dostarczanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 2.8.W przypadku wymiany produktów na nowe, wolne od wad, okres gwarancji biegnie na nowo, licząc od daty ich odbioru. 2.9.Wykonawca zobowiązany jest do realizowania dostaw produktów identycznych z zaproponowanymi w ofercie. 2.10.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia w pojedynczych opakowaniach (nie dotyczy folii do faksu). 2.11. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru od Zamawiającego we własnym zakresie i na własny koszt zużytych materiałów eksploatacyjnych (tuszy, tonerów, bębnów) objętych przedmiotem umowy w celu ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 2.12.Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych, o którym mowa w ppkt 2.11 odbywać się będzie na następujących warunkach: 2.12.1.odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych następować będzie w terminie od 2 do 3 dni od momentu zgłoszenia telefonicznego, faksem lub e-mail przez Zamawiającego, nie częściej jednak niż 1 x w miesiącu. 2.12.2.odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych odbywać się będzie przy dostawie towaru: a) przez Wykonawcę - w przypadku dostaw dokonywanych bezpośrednio przez Wykonawcę, lub b) przez firmę kurierską, na koszt Wykonawcy - w przypadku dostaw z udziałem firm zewnętrznych, po wcześniejszym ustaleniu wielkości przesyłki 2.12.3. Zużyte materiały eksploatacyjne będą przekazywane Wykonawcy przez Zamawiającego na podstawie Karty przekazania odpadu określonej według wzoru opartego na aktualnie obowiązujących przepisach prawa w tym zakresie. 2.12.4. Zarówno Wykonawca jak i Zamawiający wyznaczą swoich przedstawicieli odpowiedzialnych za realizację umowy w zakresie dotyczącym odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostaw
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.gpsk.ump.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach