Przetargi.pl
Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych, papieru do plotera oraz środków czyszczących do sprzętu komputerowego dla 33 Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu.

33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, ul. Witkowska 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
  • Data zamieszczenia: 2016-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
    ul. Witkowska 8 8
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
    REGON: 31018885400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych, papieru do plotera oraz środków czyszczących do sprzętu komputerowego dla 33 Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych, papieru do plotera oraz środków czyszczących do sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w formularzu cenowym - załączniki nr 2A, 2B oraz 2C do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 3 zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem nazw urządzeń dla których te materiały będą wykorzystywane zawiera załącznik nr 2A do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 2 - Dostawa papieru do plotera - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 3 -Dostawa środków czyszczących do sprzętu komputerowego - szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 2C do SIWZ (formularz cenowy). 3.Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane z poszczególnych zadań pozycje. 4.Wykonawca zobowiązuje się do dostaw przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w formularzu cenowym (załączniki nr 2A, 2B bądź 2C do SIWZ). W sytuacji, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na zadanie nr 1, zobowiązany jest wpisać w załączniku 2A do SIWZ w kolumnie: -nr 9 - nazwę producenta; -nr 10 - kod lub symbol umożliwiający jednoznaczną identyfikację towaru (pod warunkiem, że został określony); -nr 11 - wymagane parametry, ale tylko w przypadku zaoferowania produktu równoważnego (np. wydajność, pojemność), biorąc pod uwagę opis danego asortymentu zawarty w kolumnie nr 4. Zgodnie z powyższymi wytycznymi Wykonawcy są zobowiązani do uzupełnienia kolumny nr 9 i 10 dla każdego z oferowanych produktów zawartych w załączniku nr 2A do SIWZ, bez względu na to czy proponowany produkt jest oryginalny czy równoważny. Nie wypełnienie tych kolumn bądź uzupełnienie ich zapisami typu zgodne z SIWZ itp. skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp. Natomiast w przypadku zaoferowania produktów równoważnych, celem potwierdzenia równoważności Wykonawca będzie zobowiązany dodatkowo wskazać w kolumnie nr 11 wymagane parametry. Nie uzupełnienie kolumny nr 11 w przypadku zaoferowania produktów równoważnych spowoduje, iż Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Natomiast, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na zadanie nr 2 i -lub 3, zobowiązany jest wpisać w załączniku 2B i/lub 2C do SIWZ w kolumnie: -nr 7 - nazwę producenta; -nr 8 - kod lub symbol umożliwiający jednoznaczną identyfikację towaru (pod warunkiem, że został określony); -nr 9 - wymagane parametry, (np. gramaturę, pojemność), biorąc pod uwagę opis danego asortymentu zawarty w kolumnie nr 2. Nie uzupełnienie kolumn nr 7-9 bądź uzupełnienie ich zapisami typu zgodne z SIWZ itp. skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp 5.Oferowane towary muszą spełniać wszystkie parametry określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i formularzu cenowym (załączniki nr 2A, 2B i 2C do SIWZ), być fabrycznie nowe i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 6.Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych (nieużywanych), pełnowartościowych, kompatybilnych ze sprzętem, do którego są przeznaczone, oryginalnych lub równoważnych. 7.Oferty równoważne. 7.1. Materiały eksploatacyjne zostały opisane w załączniku nr 2A do SIWZ poprzez wskazanie symbolu oryginalnego produktu (OEM), typu-modelu urządzenia eksploatacyjnego, do którego są przeznaczone wraz z parametrami technicznymi. 7.2. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. 7.3. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego (pojemność tuszu- tonera, ilość uzyskanych kopii nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych). 7.4. Materiały eksploatacyjne równoważne (innych producentów niż wymienione w formularzach cenowych), a także wszystkie elementy składające się na te materiały (np. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz) muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów (nieużywane) oraz kompatybilne ze sprzętem do którego zostały przeznaczone. Pod pojęciem ,fabrycznie nowe należy rozumieć materiały, które w swoim całym procesie produkcyjnym (za wyjątkiem kartonowego opakowania) są wytwarzane z elementów wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych (w szczególności dotyczy to obudowy). 7.5. Muszą zostać dostarczone w oryginalnych, hermetycznie zamkniętych opakowaniach, na których będzie znajdował się znak firmowy producenta oraz etykiety pozwalające na identyfikację produktu bez konieczności naruszania opakowania, z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy) a także w sposób chroniący przed działaniem czynników zewnętrznych (hermetyczne wewnętrzne opakowanie); Wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny); 7.6. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu-tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element; 7.7. Stosowanie równoważnych produktów nie może naruszać praw gwarancyjnych producentów drukarek ani praw patentowych materiałów eksploatacyjnych pochodzących od producentów drukarek. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. Wykonawca zobowiązuje się do zagwarantowania serwisu sprzętu i pokrycia kosztów serwisowania w przypadku, gdyby usterka została wywołana przez stosowanie produktów równoważnych. W takim przypadku koszt ekspertyzy związanej z oceną kwestionowanych materiałów oraz koszt ekspertyzy sprzętu ponosi Wykonawca; 7.8. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien materiał oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na materiał nowy, spełniający wymagania Zamawiającego. 7.9. W celu potwierdzenia, że produkty równoważne spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany wypełnić w formularzu cenowym kolumnę z nazwą producenta, symbolem pozwalającym na jednoznaczną identyfikację produktu oraz z cechami równoważności (kolejno kolumny nr 9, 10, 11 zawarte w załączniku nr 2A do SIWZ). II. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1. Miejsce dostaw: Przedmiot zamówienia ma zostać dostarczony transportem Wykonawcy (na jego koszt i ryzyko) do 33. Bazy Lotnictwa Transportowego przy ul. Witkowskiej 8 w Powidzu (62-430) do magazynu: -służby łączności, informatyki i ubezpieczenia lotów - dla zadania nr 1 (asortyment z pozycji od nr 1 do 71 zawarty w załączniku nr 2A do SIWZ) oraz cały asortyment wyszczególniony w załącznikach nr 2B i 2C do SIWZ. -służby wychowawczej - dla zadania nr 1 (asortyment z pozycji od nr 72 do 80 zawarty w załączniku nr 2A do SIWZ) Uwaga! Wykonawca jest zobowiązany wystawić oddzielne faktury w ramach wyodrębnionych w powyższy sposób pozycji dla zadania nr 1. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony do magazynu osobiście lub przez upoważnioną przez Wykonawcę osobę (Zamawiający nie dopuszcza dostawy towaru przez firmy kurierskie). wraz z rozładunkiem na własny koszt i ryzyko. Dostawa będzie realizowana w dni robocze z wyłączeniem sobót i niedziel, w godz. 8.00 - 13.00. Ponadto, czas dostawy musi być uzgodniony na co najmniej 2 dni robocze przed planowaną dostawą z pracownikiem wyznaczonym do odbioru artykułów. Z tytułu załadunku, transportu i rozładunku produktów do magazynu Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie. 2. Termin dostawy będzie podlegał punktacji w kryterium pozacenowym i obowiązywał od dnia podpisania umowy przez obie strony do dnia faktycznego dostarczenia przedmiotu dostawy do siedziby 33. BLTr w Powidzu. Szczegółowy opis punktacji za czas dostawy został zawarty w części XV SIWZ. 3. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą następować będą wyłącznie za faktycznie dostarczone towary, według cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2A, 2B, 2C do SIWZ. 4. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na konto Wykonawcy, w ciągu 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. 5. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady wyrobów powstałe podczas ich transportu do czasu przekazania ich do magazynu Zamawiającego i ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. 6. Dokonanie dostawy przedmiotu umowy do magazynów musi być potwierdzone na dokumencie WZ datą, wpisem Magazynier przyjął i czytelnym podpisem magazyniera. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru, w przypadku gdy jest on niezgodny z jego specyfikacją określoną w formularzu cenowym (załączniki nr 2A, 2B lub 2C do SIWZ). 8. Okres zdatności do użytku dostarczanych materiałów eksploatacyjnych oraz środków czyszczących nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty otrzymania artykułu przez Zamawiającego. 9. Okres gwarancji na dostarczone towary udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 12 miesięcy. Okres gwarancji będzie liczony od daty odbioru całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres minimum 12 miesięcy, liczone od daty dostawy do Zamawiającego. 10. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 - Zamawiający wymaga, by Wykonawca odebrał i zagospodarował pojemniki po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazanych przez Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33bltr.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach