Przetargi.pl
DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO

Gospodarstwo Rolne Skarbu Państawa w Brzeźnie w Administrowaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 64-700 Czarnków, ul. Browarna 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2552021 , fax. 067 2552022
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gospodarstwo Rolne Skarbu Państawa w Brzeźnie w Administrowaniu
    ul. Browarna 1 1
    64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2552021, fax. 067 2552022
    REGON: 01034470802920
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.browar-czarnkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla kamiennego groszku 2.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia węgla następującego rodzaju: Węgiel kamienny - groszek - wartość opałowa do 30049 KJ/KG, - popiół od 2,45 do 3,5%, - siarka od 0,35 do 037%, - wilgoć od 6,5 do 8,1%, - granulacja od 10 milimetrów do 35 milimetrów, Węgiel nie może być wymieszany z miałem. Wykonawca przy każdej dostawie ma obowiązek każdorazowo przedstawić certyfikat jakości dostarczonego węgla. 3.W ramach zamówienia wykonawca dostarczy maksymalnie 624 ton węgla kamiennego - groszku 4.Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia żądanej ilości węgla własnym transportem kołowym w miejsce wskazane przez zamawiającego. 5.Przedmiotem zamówienia są dostawy węgla do końca 2010 roku od momentu podpisania umowy lub do momentu wyczerpania przedmiotu zamówienia. 6.Dostawy węgla odbywać się będą sukcesywnie w miarę pojawiających potrzeb zamawiającego wynikających z bieżącego zużycia. Terminy realizacji kolejnych dostaw będą wskazywane przez zamawiającego poprzez przesłanie kolejnych zapotrzebowań. 7.Zapotrzebowania na poszczególne dostawy będą składane pisemnie, za pośrednictwem faksu lub telefonicznie pod wskazany przez wykonawcę adres, numer faksu i numer telefonu. 8.Dostawy będą realizowane w ciągu 5 dni od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez zamawiającego. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 3 bez prawa roszczeń z tego tytułu przez wykonawcę. 10.Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 11.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 12.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem umowy. 13.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą każdorazowo wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy. 14.Wykonawca poniesie wszelkie niezbędne koszty wykonania zamówienia celem należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 15.Zapłata wynagrodzenia następować będzie co miesiąc z dołu, przelewem na wskazany w fakturze VAT rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie 21 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu, przy czym faktura VAT może zostać wystawiona nie wcześniej niż po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, którego dotyczy w kwocie proporcjonalnej do okresu w jakim wykonywana była usługa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia nogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętej zamówieniem, czyli: a) prowadzi działalność gospodarczą. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, czyli: a) w okresie ostatnich 3 lat zrealizował lub realizuje z należytą starannością co najmniej 1 zamówienie na dostawę węgla kamiennego o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu o wartości nie mniejszej niż 200.000 złotych brutto (w ramach 1 umowy). 3. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenia tego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie opisanego przez Zamawiającego warunku, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw dotyczących dostawy węgla kamiennego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, odbiorcy, daty wykonania oraz przedmiotu wykonania usługi zgodnie z opisem warunku w dziale VII, pkt. 2 ppkt. a. Według tabeli stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. b) Dokumenty potwierdzające, że wpisane w wykazie usługi w ppkt. a zostały wykonane należycie. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 3. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki określone w dziale VII pkt. I, II, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oprócz dokumentów wskazanych powyżej pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia o spełnianiu wyżej wspomnianych warunków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.browar-czarnkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach