Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lesznie ogłasza przetarg
- Adres: 64-100 Leszno, ul. Korczaka 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-65 5207046 , fax. 0-65 5299612
- Data zamieszczenia: 2009-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lesznie
ul. Korczaka 5 5
64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
tel. 0-65 5207046, fax. 0-65 5299612
REGON: 41000607000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopr.leszno.sisco.info
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę mięsa, wędlin, artykułów spożywczych, wyrobów ciastkarskich, pieczywa oraz drobiu do Domu Seniora - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, wędlin, artykułów spożywczych, wyrobów ciastkarskich, pieczywa oraz drobiu do Domu Seniora zgodnie z kalkulacją zawartą w załączniku nr 1 do oferty dla części 1, w załączniku nr 1 do oferty dla części 2, w załączniku nr 1 do oferty dla części 3, w załączniku nr 1 do oferty dla części 4 oraz w załączniku nr 1 do oferty dla części 5 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy) d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy) e) z chwilą złożenia oferty akceptują warunki przetargowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza oferty oraz kalkulacji należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do specyfikacji), 2. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do specyfikacji), 3. oświadczenie: - o nie zaleganiu z płatnościami w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, Urzędzie Skarbowym oraz w Jednostce Samorządu Terytorialnego, - o akceptacji warunków przetargowych określonych przez zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - o podpisaniu umowy o treści jak w załączonym projekcie po powiadomieniu o wyborze oferty (załącznik nr 3 do specyfikacji), 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności i gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mopr.leszno.sisco.info
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, drobiu, wędlin wieprzowych, drobiowych i smalcu.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawy żywności do Państwowej Bursy Szkół Artystycznych w Poznaniu na rok szkolny 2016/2017
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa artykułów żywnościowych: mięso wołowe i wieprzowe, kurczaki oraz wędliny drobiowe
Dodano: 2016-06-22 - SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA I PRZETWORÓW MIĘSNYCH DO ZAKŁADU KARNEGO W GĘBARZEWIE
Dodano: 2016-06-17 - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Karola Libelta w Gołańczy ul. Walki Młodych 35, 62-130 Gołańcz,woj. wielkopolskie, tel 67-2683156
Dodano: 2016-06-16 - DOSTAWA WĘDLIN Z MIĘSA CZERWONEGO PAKOWANYCH PORCJOWYCH
Dodano: 2016-04-28 - Dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla CRR KRUS w Jedlcu
Dodano: 2016-04-20 - Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do siedziby Zamawiającego.
Dodano: 2016-04-12 - Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa żywności - produkty mięsne
Dodano: 2016-03-24