Przetargi.pl
Skład i druk Biuletynu Pobiedziskiego w latach 2010 - 2012

Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach ogłasza przetarg

  • Adres: 62-010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8977100 , fax. 061 8977124
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach
    ul. Tadeusza Kościuszki 4 4
    62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8977100, fax. 061 8977124
    REGON: 00053044200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Skład i druk Biuletynu Pobiedziskiego w latach 2010 - 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest skład i druk offsetowy Biuletynu Pobiedziskiego, który obejmuje: a. Średni nakład: 9 wydań w roku po 5600 egzemplarzy każde; b. Średnia ilość arkuszy A3 na 1 egzemplarz wynosi 6 szt (1 szt. kolor, 5 szt. czarno biały - łącznie 24 strony A4) c. Format biuletynu po składzie: A-4, d. 2-3 łamy na stronie, e. Średnio 20 obiektów zdjęciowych na 1 egzemplarz, f. Druk jedno i wielobarwny wynosi: - druk czarno-biały - 756 000 arkuszy A3; - druk kolorowy - 151 200 arkuszy A3 g. Papier kredowy 80g/m2, h. Falcowanie i pakowanie, i. Korekta ortograficzno-gramatyczna. 2. Wielkość nakładu miesięcznego oraz ilość stron jedno i wielobarwnych będą określone w zleceniach dla każdego z nakładów. 3. Materiały do druku zamawiający przekazuje w formie elektronicznej. Odbiór materiałów w siedzibie Zamawiającego. 4. Wykonawca dokonuje składu biuletynu i przedstawia egzemplarz próbny (po korekcie) w celu ostatecznej akceptacji treści i jakości Biuletynu w czasie 24 godzin od otrzymania materiałów od zamawiającego. Skład Biuletynu jest nadzorowany przez pracowników Urzędu Miasta i Gminy Pobiedziska, w związku z tym wykonawca zobowiązany jest do relacjonowania i stałego konsultowania postępu prac w trakcie dokonywania składu stawiając się osobiście w siedzibie Zamawiającego. 5. Korekta przed drukiem odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego tj. UMiG Pobiedziska w Pobiedziskach, ul. T. Kościuszki 4. 6. Ewentualne zmiany wymagane przez Zamawiającego w złożonym projekcie Biuletynu Wykonawca zobowiązany jest nanieść możliwie najszybciej i przedstawić poprawiony projekt nie później, niż 2 godziny po otrzymaniu uwag. 7. Po zaakceptowaniu projektu złożonego Biuletynu przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 72 godzin wydrukować pełen nakład danego numeru i dostarczyć go do Urzędu Pocztowego w Pobiedziskach. 8. Zapłata za druk poszczególnych wydań dokonywana będzie w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury. Wykonawca wystawia fakturę po potwierdzeniu ilości i jakości druku przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 9. Wydrukowany nakład należy dostarczyć do Urzędu Pocztowego w Pobiedziskach, ul. Władysława Jagiełły.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 3. Wadium wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy pzp za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu należy załączyć do oferty w osobnej kopercie lub złożyć w sekretariacie przez terminem wyznaczonym na składanie ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach 58 904400010010000039420012 z dopiskiem nazwy procedury 6. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp Wykonawca musi: a) prowadzić działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej b) nie zalegać ze składkami w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych oraz urzędzie skarbowym. 3. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi: a) Wykazać się zrealizowaniem minimum trzech usług polegających na wydrukowaniu minimum sześciostronicowych gazet, biuletynów, folderów itp w nakładzie 3000 egzemplarzy każdy. Wykonawca musi przedstawić referencje o prawidłowości wykonanych usług. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca musi: a) posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową na kwotę minimum 8.000,00 zł. 5. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda się następujących dokumentów: a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 3. W celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, żąda się następujących dokumentów: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia, ze oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego żąda się próbki druku na papierze kredowym 80 g/ m2, minimum 10 stron A4 z czego 4 strony w kolorze. Próbka druku musi zawierać minimum 10 zdjęć, z czego 6 w kolorze. 5. Ponadto Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, sporządzone według wzoru; b) Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym (lub innym dokumencie, o którym mowa w rubryce 1) jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta w przypadku podpisania oferty przez osobę nieupoważnioną; 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1 lit a i b składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument o którym mowa w punkcie a) powinien być wystawiony nie wcześniej nić 6 miesięcy przed upływem terminu składania wyznaczonego do składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pobiedziska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach