Gmina Długołęka ogłasza przetarg
- Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
- Data zamieszczenia: 2020-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
Długołęka, ul. Robotnicza 12
55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
REGON: 93193501700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z transportem materiału kamiennego /kruszywa/ na terenie gminy Długołęka - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wraz z transportem na wskazane przez Zamawiającego w zleceniu jednostkowym miejsce dostawy na terenie gminy Długołęka. Zlecenie jednostkowe oprócz miejsca dostawy określać będzie rodzaj i ilość materiału kamiennego/kruszywa/ oraz wymagany termin dostawy. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Dostawę wraz z transportem następujących rodzajów materiału kamiennego /kruszywa/ a) kliniec granitowy 8 – 31,5 mm, b) tłuczeń granitowy 31,5 x 63 mm, c) mieszanka granitowa 0 – 31,5 mm, d) mieszanka granitowa 0 – 63 mm, e) mączka granitowa 0 – 10 mm, f) piasek kopalny, g) piasek płukany (atestowany), h) grys granitowy 2 – 5 mm, 2.1.1) Prognozowane ilości kruszywa określone zostały w zał. nr 1a do formularza ofertowego. UWAGA: Piasek płukany atestowany określony w pkt 2.1 lit. g) to piasek z wykonanymi badaniami mikrobiologicznymi. 2.2 Wykonawca na dostarczony materiał kamienny /kruszywo/ udzieli 12 miesięcznej gwarancji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka – w nieprzekraczalnym terminie (tj. dzień i godzina) wyznaczonym na składanie ofert. Kopię dokumentu zaleca się załączyć do oferty (za wyjątkiem ust. 5). 5. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą / przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, kopię dowodu wniesienia wadium zaleca się załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy – Oddział w Długołęce nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: (ZP.271.12.2020.AK) Przetarg nieograniczony na Dostawę wraz z transportem materiału kamiennego /kruszywa/ na terenie gminy Długołęka tak, by na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego. UWAGA: Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 7. Dowód potwierdzający złożenie wadium zaleca się załączyć do oferty. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Utratę wadium określa art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Treść oferty stanowi wypełniony Formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 1a do formularza ofertowego ), które wymagają formy pisemnej (tj. opatrzonej własnoręcznym podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy). 2. Wraz z ofertą muszą być złożone: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VI ust. 1 SIWZ, 2) oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VII ust. 6 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, 3) zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. VII ust. 2 SIWZ w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę (pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – art. 99 § 1 Kodeksu cywilnego), 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza), względnie – do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał to w złożonej ofercie (informacje takie należy umieścić w formularzu ofertowym w pkt 10), 4) dowód wpłaty wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej zaleca się załączenie potwierdzenia wpłaty – dokumentu potwierdzającego wpłatę przelewem środków finansowych na rachunek Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium, np. gwarancji bankowej czy ubezpieczeniowej – kopię dokumentu; sposób i zasady wniesienia wadium określone zostały w rozdz. XII SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,,DOSTAWA MATERIAŁU DO BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ NADLEŚNICTWO RUSZÓW.”
Dodano: 2022-12-04 - Dostawa kruszywa o frakcji 0-63mm na potrzeby bieżącej naprawy nawierzchni dróg leśnych w Nadleśnictwie Szklarska Poręba.
Dodano: 2022-08-03 - Przetarg nieograniczony na zakup, dostawę piasku i kruszywa do ZGKiM Ślęża na 2021 rok z podziałem na części
Dodano: 2021-01-21 - Przetarg nieograniczony na zakup kruszywa o ciągłym uziarnieniu 0/5,6mm wraz z transportem na roboty budowlane dla ZGKiM „Ślęża” na 2021 r.
Dodano: 2021-01-13 - Dostawa piasku i kruszywa drogowego
Dodano: 2020-12-09 - Przetarg nieograniczony na zakup, dostawę piasku i kruszywa do ZGKiM Ślęża na 2021 rok z podziałem na części.
Dodano: 2020-12-02 - Przetarg nieograniczony na zakup kruszywa o ciągłym uziarnieniu 0/5,6mm wraz z transportem na roboty budowlane dla ZGKiM „Ślęża” na 2021 r.
Dodano: 2020-11-25 - Przetarg nieograniczony na zakup kruszywa o ciągłym uziarnieniu 0/5,6mm wraz z transportem na roboty budowlane dla ZGKIM „Ślęża” na 2020 r.
Dodano: 2020-07-08 - Zakup i dostawa piasku
Dodano: 2020-03-05 - Zakup i dostawa piasku
Dodano: 2020-01-27