Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem windy zewnętrznej samonośnej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych przy budynku Zespołu Szkół Agrobiznesu

Powiat Człuchowski ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8342539, 8343461 do 463 , fax. 059 8342539
  • Data zamieszczenia: 2010-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Człuchowski
    ul. Wojska Polskiego 1 1
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 059 8342539, 8343461 do 463, fax. 059 8342539
    REGON: 77097660000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatczluchowski.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem windy zewnętrznej samonośnej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych przy budynku Zespołu Szkół Agrobiznesu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem windy zewnętrznej samonośnej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych przy budynku Zespołu Szkół Agrobiznesu w Człuchowie, 77-300 Człuchów, ul Parkowa 2. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, załącznikach do SIWZ, projekcie umowy, oraz ofercie wybranego Wykonawcy. 2. Opis dźwigu: - dźwig z napędem hydraulicznym przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych - udźwig min. 300 kg - wysokość podnoszenia ok. 7 m - ilość przystanków 4 - ilość dojść 4 - drzwi wychylne, jednoskrzydłowe - kabina; platforma przelotowa, boczna ściana z kasetą sterową, dach z oświetleniem, poręcz - wyposażenie awaryjne; awaryjny zjazd na przystanek po zaniku napięcia, awaryjne oświetlenie, automatyczne zamki blokujące 3. Winda posadowiona zostanie na wykonanej płycie wraz z ścianami fundamentowymi o wymiarach wewnętrznych szybu 1450x1600mm zgodnie z załączonymi rysunkami projektu budowlanego. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do niniejszej siwz. Dokumentacja projektowa zawiera: a. przedmiar robót b. projekt budowlany c. specyfikacja techniczna 4. Przedmiotowy dźwig musi być wykonany, zainstalowany, oznakowany oraz przekazany w użytkowanie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 08.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa (Dz.U. Nr 263 poz. 2198). Wykonawca będzie także zobowiązany do: - uzyskania dopuszczenia dźwigu do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego, - opracowania instrukcji eksploatacji dźwigu, - wykonania rozruchu i ruchu próbnego, - przeszkolenia obsługi w zakresie eksploatacji. 5. Realizacja zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami i warunkami technicznymi. Wykonawca odpowiada za jakość oraz zgodność z wymogami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Stosowane materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie - Prawo budowlane. 6. Wszelkie nazwy własne produktów, urządzeń i materiałów które zostały użyte w specyfikacjach i przedmiarach robót służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla projektowanych rozwiązań. Tak więc wymienione nazwy własne w dokumentacji projektowej należy traktować jako typu. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentacjach. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. 7. Zamawiający przewiduje płatność w terminie do 30 dni od daty odbioru dostawy i prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę. Wymaga się od Wykonawcy udzielenia min. 36 m-cy od daty odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatczluchowski.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach