Przetargi.pl
roboty budowlane polegające na wymianie dźwigu osobowego oraz usługi polegające na serwisie dźwigu osobowego; nr postępowania:8/ZP/2015

Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 80-743 Gdańsk, ul. Łąkowa 1-2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3009201 , fax. 058 3009210
  • Data zamieszczenia: 2015-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki
    ul. Łąkowa 1-2 1-2
    80-743 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3009201, fax. 058 3009210
    REGON: 00027575400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    roboty budowlane polegające na wymianie dźwigu osobowego oraz usługi polegające na serwisie dźwigu osobowego; nr postępowania:8/ZP/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: a) roboty budowlane polegające na wymianie dźwigu osobowego elektrycznego (demontaż obecnego dźwigu osobowego, dostawa i montaż nowego dźwigu osobowego), b) usługi polegające na serwisie dźwigu osobowego, w Domu Muzyka (ul.Łąkowa 1-2, Gdańsk) mieszczącym się w budynku będącym własnością Zamawiającego. Budynek wpisany jest do rejestru zabytków Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku. Parametry techniczne dźwigu określa załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Terminy wykonania przedmiotu zamówienia: 1) w zakresie robót budowlanych polegających na wymianie dźwigu osobowego: Wykonawca rozpocznie wykonanie przedmiotu zamówienia (produkcja dźwigu) począwszy od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że: a) demontaż obecnego dźwigu i montaż nowego dźwigu wraz z jego uruchomieniem po uzyskaniu niezbędnych dokumentów oraz protokolarnym odbiorze przez Zamawiającego, nie przekroczy 28 dni kalendarzowych, b) rozpoczęcie robót związanych z demontażem i montażem dźwigu nastąpi 02.11.2015r., z zastrzeżeniem, że: - data ta może ulec zmianie na wcześniejszą w przypadku awarii istniejącego dźwigu i wystąpienia konieczności szybszej wymiany tego dźwigu.; wówczas Zamawiający powiadomi Wykonawcę o problemie i zleci wykonanie robót; dostawa nie może nastąpić szybciej jak 12 tygodni od podpisania umowy; - data ta może ulec zmianie na późniejszą od 7 do 14 dni z uwagi na obłożenie hotelu; Ewentualny nowy termin rozpoczęcia prac zostanie ustalony przez Dyrektora Domu Muzyka w porozumieniu z Wykonawcą w terminie od 14 do 30 dni przed realizacją robót; c) zakończenie robót musi być zgodne z punktem 1.1)a i nastąpi 30.11.2015r. (tj. 28 dni od daty 02.11.2015r.), z zastrzeżeniem, że ulegnie przesunięciu w przypadkach wskazanych powyżej w punkcie 1.1)b. 2) w zakresie usług polegających na serwisie dźwigu osobowego: 3 lata licząc od daty odbioru dźwigu przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem odbioru robót budowlanych polegających na wymianie dźwigu osobowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.500 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: koszty serwisowania dźwigu osobowego (cena za usługi polegające na serwisie dźwigu) w okresie 3 lat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach