Przetargi.pl
Wymiana dźwigów osobowych w Teatrze Muzycznym w Gdyni

Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej ogłasza przetarg

  • Adres: 81-372 Gdynia, Plac Grunwaldzki 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 785 58 11 , fax. 58 785 58 61
  • Data zamieszczenia: 2014-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej
    Plac Grunwaldzki 1 1
    81-372 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 785 58 11, fax. 58 785 58 61
    REGON: 00028338600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzyczny.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dźwigów osobowych w Teatrze Muzycznym w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zmówienia jest kompleksowa wymiana istniejących dźwigów osobowych znajdujących się w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu: -demontażu dwóch dźwigów osobowych istniejących, -dostawy i montażu dwóch dźwigów osobowych, -koniecznych robót budowlanych wewnątrz i na zewnątrz szybu windowego, 2. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie zobowiązującymi przepisami , normami, zasadami najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz należytej staranności. Wykonawca samodzielnie określi sposób wymiany dźwigu gwarantując osiągnięcie celu i wymagań określonych w niniejszej specyfikacji oraz innych wymagań określonych w postępowaniu o zamówienie publiczne. 3. Oferta powinna zawierać opis proponowanego rozwiązania technicznego obejmujący rzut szybu wraz z wrysowanym dźwigiem, wykaz proponowanych podzespołów -podstawowe parametry techniczne i dane producenta ( dotyczy drzwi, wciągarki, aparatury sterowej, falownika głównego, kabiny i ramy kabinowej, chwytaczy). 4. Należy uwzględnić, że prace budowlano -montażowe będą wykonywane na obiekcie czynnym. 5. Zamawiający oczekuje wymiany urządzeń, w taki sposób, żeby zapewnić użytkownikom obiektu komunikację pionową, tzn. wymagane jest aby jedna z wind osobowych mogła być bez przerwy użytkowana przez Zamawiającego. Wymagane jest etapowe oddanie dźwigów do użytkowania. 6. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Załączniku nr 1 do SIWZ) 7. W pozycjach, w których opis przedmiotu zamówienia zawiera nazwę producentów, marek bądź znaków towarowych Zamawiający dopuszcza do zastosowania materiały, wyroby lub urządzenia równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcjonalno - użytkowe co przedmioty wymienione w opisie. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 8. Urządzenia dźwigowe podlegają po wymianie odbiorowi technicznemu przeprowadzonego przez właściwy Urząd Dozoru Technicznego. 9. Wykonawca odpowiada za stan techniczny dźwigów w okresie gwarancji udzielonej na nie mniej niż 36 miesięcy. Wykonawca zapewni dostęp do części zamiennych w okresie minimum 10 lat od oddania dźwigów do eksploatacji. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć informacje o szczegółowych warunkach gwarancji , w tym o jej ograniczeniach oraz zakres konserwacji i proponowaną stawkę miesięczną. 10. Przed przystąpieniem do złożenia oferty zalecane jest zapoznać się z miejscem realizacji zadania, a w szczególności ze stanem technicznym szybów, warunkami demontażu oraz montażu nowych urządzeń, a także warunkami prowadzenia robót ,składowania materiałów i urządzeń. 11. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest dostarczyć sporządzone w języku polskim oficjalne karty katalogowe producenta oferowanych urządzeń potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu i urządzeń z wymaganiami zawartymi w SIWZ. 12. Płatność za zrealizowanie przedmiotu zamówienia zostanie dokonana w terminie do 30 dni od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8.000,- zł (słownie: osiem tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzyczny.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach