Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk-Wrzeszcz, ul. G. Narutowicza 11/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3472419 , fax. 058 3472413
- Data zamieszczenia: 2010-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
ul. G. Narutowicza 11/12 11/12
80-233 Gdańsk-Wrzeszcz, woj. pomorskie
tel. 058 3472419, fax. 058 3472413
REGON: 00000162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa testów kuwetowych, filtrów laboratoryjnych oraz odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa testów kuwetowych do analiz na spektrofotometrach firmy Dr Lange typ Cadas 30S, XION 500 lub DR 2800 oraz firmy WTW typ Photolab S12, płytek kontaktowych, filtrów (sączków)laboratoryjnych oraz odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na cztery części: Część A - Testy kuwetowe do analiz na spektrofotometrach firmy Dr Lange typ Cadas 30S, XION 500 lub DR 2800; Część B - Testy kuwetowe do analiz na spektrofotometrze firmy WTW typ PhotoLab S12 i płytki kontaktowe; Część C - Filtry (sączki) laboratoryjne; Część D - Odczynniki chemiczne. Przedmiot zamówienia obejmuje także transport przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany przez Zamawiającego do analiz jakości wody i ścieków przewidzianych w analityce laboratoryjnej, zgodnie z polskimi, europejskimi i międzynarodowymi standardami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale III SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ilościowego ograniczenia asortymentu wyszczególnionego w poszczególnych pozycjach formularzy rzeczowo-cenowych (załączniki nr 4a-4d do SIWZ) do swoich bieżących potrzeb. W przypadku konieczności zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego w trakcie trwania umowy Zamawiający skorzysta z prawa opcji w wysokości do 50% zamówienia podstawowego, tj. ilości wyszczególnionych w poszczególnych pozycjach formularzy rzeczowo-cenowych (załączniki nr 4a-4d do SIWZ). Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Ceny jednostkowe podczas realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji dotyczącego przedłużenia terminu realizacji zamówienia do dnia 30.06.2011r. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ewentualnym przedłużeniu terminu realizacji umowy nie później niż do dnia 15.12.2010r. Zasady dotyczące realizacji umowy w terminie objętym opcją będą takie same jak te, które obowiązują przy wykonywaniu zamówienia podstawowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336963008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników chemicznych, wzorców i materiałów certyfikowanych do analiz w 3 częściach.
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa odczynników chemicznych, wzorców i materiałów certyfikowanych do analiz w 9 częściach
Dodano: 2016-06-01 - Zakup i dostawa odczynników chemicznych, wzorców/materiałów odniesienia, materiałów eksploatacyjnych do chromatografii i spektrometrii mas, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów filtracyjnych dla laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku w roku 2016
Dodano: 2016-06-01 - Dostawa odczynników, materiałów eksploatacyjnych i sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa odczynników, materiałów eksploatacyjnych i testów na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2016-05-05 - sukcesywna dostawa odczynników i materiałów chemicznych i biologicznych dla Politechniki Gdańskiej Wydział Chemiczny
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa testów kuwetowych i testów paskowych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa odczynników chemicznych, laboratoryjnych wyrobów szklanych, oraz akcesoriów laboratoryjnych dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2016-03-03 - Dostawa testów kuwetowych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa odczynników chemicznych, laboratoryjnych wyrobów szklanych, akcesoriów oraz sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-12-02