Przetargi.pl
Dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego

Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 834 05 14 , fax. 834 76 65
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
    ul. Marymoncka 34 34
    00-968 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 834 05 14, fax. 834 76 65
    REGON: 00032783000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego (CPV: 3020000-1). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1, 1A, 1B do SIWZ. 3.Sprzęt musi być dostarczony do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego przy ul. Marymonckiej 34. 4.Dostarczony sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy, data produkcji 2009 r. i wolny od wad. 5.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych w następujących częściach: I - dostawa wraz z instalacją różnego sprzętu komputerowego; II - dostawa wraz z instalacją różnego sprzętu komputerowego; III - dostawa wraz z instalacją różnego sprzętu komputerowego; 6. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi: w części I zestawy komputerowe - 36 miesięcy, w części II drukarka i skaner 12 miesięcy, UPSY - 24 miesiące; w części III zestawy komputerowe - 36 miesięcy, drukarki- 12 miesięcy; 7. Zamawiający wymaga aby sprzęt posiadał europejski znak bezpieczeństwa CE. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, wskazanie równoważności spoczywa na Wykonawcy. Wszystkie parametry techniczne podane w załączniku nr 1 należy traktować jako wymagania podstawowe uważane przez Zamawiającego za minimalne. Wykonawca może zaproponować sprzęt o lepszych parametrach technicznych. Zamawiający zaznacza, że w czasie trwania procedury przetargowej wystąpi do Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu - w trybie art. 83 ust. 13 i ust. 14 pkt 1 ustawy o podatku od towarów i usług o potwierdzenie, że części składowe niniejszego przedmiotu zamówienia, stanowią dostawę sprzętu komputerowego dla placówki oświatowej w związku z tym jest to dostawa, wobec której ma zastosowanie stawka podatku VAT w wysokości 0% na podstawie art. 38 ust. 1 pkt. 26 lit. a) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (DZ.U. Nr 54 poz. 535, 2004 z poźn. zmianami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: a) prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana będzie na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę w złożonej ofercie wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Podpisane oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania Zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten musi przedłożyć każdy z podmiotów. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu określonego w § 1 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa § 2 ust. 1 pkt 1 lit. a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 wymienionego rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 6. Wykaz innych oświadczeń lub dokumentów jakie Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: -podpisany opis przedmiotu zamówienia- załączniki nr 1i/lub1A, i/lub 1B do SIWZ, (w zależności na którą część Wykonawca składa ofertę), -wypełniony i podpisany formularz wartościowy - załączniki nr 2 do SIWZ, -wypełniony i podpisany formularz oferty- załącznik nr 3 do SIWZ, -wypełnioną i podpisaną informację o zakresie dostaw powierzonych podwykonawcom wypełnić i dołączyć do oferty tylko jeśli Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców), stanowiącą - załącznik nr 5 do SIWZ, -podpisany wzór umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. -Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu - załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu (zgodnie z zapisami w tabeli - parametry techniczne zał. nr 1,1A,1B). -Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z ww. systemem operacyjnym - załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL tylko dla zestawu komputerowego (zgodnie z zapisami w tabeli - parametry techniczne zał. nr 1,1A,1B). -Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 23 dB - załączyć oświadczenie producenta tylko dla zestawu komputerowego. -Deklaracja zgodności CE. Forma dokumentów: -Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. -Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialne potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. -W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów sporządzonych w języku obcym Zamawiający wymaga złożenia tłumaczenia na język polski poświadczonego przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach