Przetargi.pl
dostawa węgla kamiennego asortymentu miał do kotłowni Zamawiającego

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-007 Nowa Słupia, Rudki, ul. Górnicza 4
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 31 77 622 , fax. 41 31 77 622
  • Data zamieszczenia: 2010-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej
    Rudki, ul. Górnicza 4 4
    26-007 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 31 77 622, fax. 41 31 77 622
    REGON: 29063576500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa węgla kamiennego asortymentu miał do kotłowni Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy węgla kamiennego asortymentu miał w ilości nie większej niż 350 ton do kotłowni Zamawiającego o jakości wg następujących parametrów: 1) wartość opałowa nie mniejsza niż 23000 KJ/kg, 2) granulacja -2-12 mm, 3) zawartość popiołu do 18 %, 4) wilgotność do 9 %, 5) zawartość siarki do 0,7 %.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności- za każde 7 dni dodatkowo powyżej 14 dni -1 pkt
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowaslupia.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach