Przetargi.pl
Dostawa warzyw i owoców do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Czernej w roku 2018

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 32-065 Krzeszowice, Czerna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 282 02 19 , fax. 0-12 282 02 19 wew. 20
  • Data zamieszczenia: 2017-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Czerna 110
    32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie
    tel. 0-12 282 02 19, fax. 0-12 282 02 19 wew. 20
    REGON: 106391300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsczerna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa warzyw i owoców do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Czernej w roku 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa warzyw i owoców powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych w ilościach jakie są potrzebne do wyżywienia 95 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający szacunkowe ilości i rodzaj asortymentu jaki będzie potrzebny do wyżywienia mieszkańców DPS Czerna w roku 2018, przedstawiony został w Formularzu asortymentowo – cenowym - załącznik nr 1a / Formularza ofertowego /, a warunki oraz sposób realizacji przedmiotu umowy zawarte są poniżej w pkt. 3 oraz w projekcie umowy. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu umowy: a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć warzywa i owoce o ustalonych standardach jakościowych do siedziby Zamawiającego własnym środkiem transportu wraz z rozładunkiem, na własny koszt i ryzyko, samochodem przeznaczonym do przewozu żywności / warzyw i owoców / w terminie 1 dnia roboczego od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Towar dostarczany będzie nie mniej niż dwa razy w tygodniu w godzinach od 600 do 1300 . b) Każda jednostkowa dostawa warzyw i owoców musi być dokonana jednorazowo zgodnie ze złożonym zleceniem pod względem ilościowym i asortymentowym. Zamówiona dostawa nie może być dzielona. c) Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu dostawy aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego. d) towar będzie spełniał wszystkie wymogi fito – sanitarne - wymogi Polskiej Normy oraz wymogi określone w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia /Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r (T. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594; Dz.U 2017 poz. 149 z zmianami); e) Wykonawca zapewni pełny asortyment wymieniony w formularzu asortymentowo – cenowym; f) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia dostawy o złej jakości i zbyt krótkich lub nieaktualnych terminach przydatności do spożycia; g) Zamawiający wymaga pełnej realizacji poszczególnych zamówień; h) Ilości towaru podane w formularzu asortymentowo - cenowym są szacunkowymi ilościami, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej; Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych w formularzu asortymentowo – cenowym. i) Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu asortymentowo – cenowym, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy; j) Termin płatności - do 21 dni liczonych od dnia doręczenia faktury zamawiającemu. Płatność nastąpi w formie przelewu. k) Nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcami prowadzone będą w złotych polskich. l) Nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty – załącznik nr 1 Formularz asortymentowo cenowy – załącznik nr 1a Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków, o których mowa w dziale V SIWZ - załącznik nr 2 Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy swojej wiedzy i doświadczenia w trakcie realizacji zamówienia wraz z informacją o zakresie i sposobie udostępnienia zasobów, jeżeli w wykazie wykonanych lub wykonywanych głównych usług Wykonawca wskazał doświadczenie innych podmiotów. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przetargowych, jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym). DOKUMENT SKŁADANY PO OTWARCIU OFERT

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach