Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg
- Adres: 55-140 Żmigród, ul. Poznańska 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3853031 , fax. 071 3853032
- Data zamieszczenia: 2009-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej
ul. Poznańska 6 6
55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie
tel. 071 3853031, fax. 071 3853032
REGON: 93057342800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa używanego samochodu asenizacyjnego zakupionego na podstawie leasingu operacyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa używanego samochodu asenizacyjnego zakupionego na podstawie leasingu operacyjnego. Samochód powinien spełniać następujące wymagania: a)rok produkcji: nie starszy niż 2004 r., b)pojemność silnika: min.3 900 cm3; c)Moc silnika: min. 125 kW (170 KM); d)DMC - dopuszczalna masa całkowita: 11 000 - 12 000 kg; e)Przebieg - do 200 tys. km; f)bezwypadkowy; g) wspomaganie kierownicy; h)tachograf; i)Liczba osi - 2 j)aktualne badania techniczne Zbiornik asenizacyjny powinien spełniać następujące wymagania: a)zbiornik nowy na gwarancji; b)pojemność: 6 000 l.; c)zbiornik dwustronnie ocynkowany; d)oczyszczacz antykamieniowy; e)zawór przelewowy; f)zawór bezpieczeństwa ciśnieniowy i podciśnieniowy; g)wąż PCV min. 6 m. h)pompa próżniowa typu Mec (0,94 MPa) Zbiornik musi posiadać deklarację zgodności UE z dyrektywą 97/23/UE oraz musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami B i C1. Miejsce dostawy samochodu asenizacyjnego: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Żmigrodzie, ul. Poznańska 6, 55-140 Żmigród. Koszt dostawy pokrywa Dostawca. Dostawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi samochodu asenizacyjnego. Termin szkolenia - w dniu przekazania przedmiotu zamówienia. Koszt szkolenia pokrywa Dostawca. Leasing operacyjny winien zostać udzielony na następujących warunkach: 1) waluta: PLN, 2) opłata wstępna: 30 % wartości przedmiotu zamówienia netto, 3) okres finansowania: 36 miesięcy (szczegółowy opis warunku leasingu zawarty będzie w ogólnych warunkach umowy leasingowej), 4) rata leasingowa zawierać będzie koszt ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na okres jednego roku, 5) stała rata, 6) koszt wykupu: 7 % po zakończeniu leasingu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia. Brak spełnienia któregokolwiek warunku wymienionego poniżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z niniejszego postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żada następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego do oferty dołączyć należy: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków technicznych jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia wraz z wyszczególnieniem parametrów, potwierdzone dokumentacją techniczną pojazdu, kartami katalogowymi itp.- wg Załącznika nr 4 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmigrod.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 3 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pojazdu asenizacyjnego
Dodano: 2011-07-01 - Dostawa używanego samochodu asenizacyjnego dla Komunalnego Zakładu Obsługi Mieszkańców we Wleniu
Dodano: 2010-10-19 - Dostawa dwóch samochodów asenizacyjnych.
Dodano: 2010-03-01 - Dostawa dwóch samochodów asenizacyjnych
Dodano: 2010-02-01 - Dostawa samochodu asenizacyjnego zakupionego na podstawie leasingu operacyjnego
Dodano: 2009-09-22 - Dostawa jednego używanego samochodu asenizacyjnego z fabrycznie nową nadbudową asenizacyjną spełniające wszelkie wymogi prawne i techniczne.
Dodano: 2009-08-14 - Dostawa jednego używanego samochodu asenizacyjnego z fabrycznie nową nadbudową asenizacyjną spełniające wszelkie wymogi prawne i techniczne.
Dodano: 2009-06-24