Zakład Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże Julisza Słowackiego 12-14
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 77695407 , fax. 071 7769122
- Data zamieszczenia: 2009-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
ul. Wybrzeże Julisza Słowackiego 12-14 12-14
50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 77695407, fax. 071 7769122
REGON: 93195038200047 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zou.umwd.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie przeglądów technicznych i napraw samochodów osobowych będących w użytkowaniu Zakładu Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługi w zakresie przeglądów technicznych i napraw samochodów osobowych będących w użytkowaniu Zakładu Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501121004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy ( zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp ): a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują zdolnymi osobami do wykonywania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Dokonanie oceny spełnienia warunków przez Wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których listę zawiera rozdział V SIWZ. 3. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił ww warunki. 4. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich uzupełnienie skutkowałoby wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. Nie spełnienie któregokolwiek z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty( załącznik nr 1 do SIWZ ) Wykonawcy muszą dołączyć następujące dokumenty ( w formie oryginału lub kserokopii ) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, skompletowane w poniższej kolejności: 1. Wypełniona i podpisana kalkulacja cenowa -załącznik Nr 2A i 2B, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp -Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ), 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24ust.1 pkt 9 ustawy Pzp , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio o nie zaleganiu Wykonawcy z opłatami oraz z składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8. Zgodnie z par.4 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. nr 87 poz. 605t.j. dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przedstawiciela Wykonawcy. 9. Zaakceptowany projekt umowy wraz z załącznikiem do umowy- załącznik nr 4 do SIWZ. 10. Wykonawcy ubiegający się o zlecenie przedstawią umowę dealerską z Skoda Auto Polska oraz polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie przedstawią zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli Wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia ( np. ISO 9001 : 2000 lub równoważny ). 12. Zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia 13. W przypadku o którym mowa w art.23ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 14. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony w ust.4 winien dołączyć każdy podmiot ubiegający się wspólnie 15. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków , zostanie wykluczony z postępowania. 16. Zgodnie z art. 24 ust.4 ustawy Pzp ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zou.umwd.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa bieżąca pojazdów Infrastruktury i pojazdów ratowniczo-gaśniczych
Dodano: 2016-07-27 - NAPRAWA BIEŻĄCA POJAZDÓW INFRASTRUKTURY I POJAZDÓW RATOWNICZO-GAŚNICZYCH.
Dodano: 2016-06-10 - Naprawa i wykonywanie obsługi pojazdów służbowych Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu
Dodano: 2016-03-16 - WYKONANIA NAPRAW SAMOCHODÓW Z GRUPY STAR 944 WRAZ Z WYMIANĄ KABIN, POSZYCIA DREWNIANEGO PODŁOGI SKRZYNI ŁADUNKOWEJ
Dodano: 2015-06-16 - WYKONANIA NAPRAWY KABINY SAMOCHODU Z GRUPY STAR WRAZ Z WYMIANĄ POSZYCIA DREWNIANEGO PODŁOGI SKRZYNI ŁADUNKOWEJ
Dodano: 2015-04-15 - NAPRAWA POJAZDÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH, MIKROBUSÓW ORAZ SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH I AUTOBUSÓW W GARNIZONIE M. KŁODZKO.
Dodano: 2014-08-08 - NAPRAWA POJAZDÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH, MIKROBUSÓW, CIĘŻAROWYCH I AUTOBUSÓW ORAZ TRANSPORTERÓW OPANCERZONYCH BRDM-2 W GARNIZONIE WROCŁAW. NR SPRAWY: CZOŁG-SAM/352/2014
Dodano: 2014-06-30 - Naprawa i wykonywanie obsługi pojazdów służbowych Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu.
Dodano: 2014-03-24 - Sukcesywne wykonywanie obsług technicznych i napraw pojazdów samochodowych.
Dodano: 2014-01-15 - Naprawa pojazdów osobowych, dostawczych, mikrobusów oraz samochodów ciężarowych i autobusów w 2014 roku
Dodano: 2013-10-17