Przetargi.pl
Usługi w zakresie przeglądów technicznych i napraw samochodów osobowych będących w użytkowaniu Zakładu Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu.

Zakład Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże Julisza Słowackiego 12-14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 77695407 , fax. 071 7769122
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
    ul. Wybrzeże Julisza Słowackiego 12-14 12-14
    50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 77695407, fax. 071 7769122
    REGON: 93195038200047
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zou.umwd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie przeglądów technicznych i napraw samochodów osobowych będących w użytkowaniu Zakładu Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi w zakresie przeglądów technicznych i napraw samochodów osobowych będących w użytkowaniu Zakładu Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy ( zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp ): a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują zdolnymi osobami do wykonywania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Dokonanie oceny spełnienia warunków przez Wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których listę zawiera rozdział V SIWZ. 3. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił ww warunki. 4. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich uzupełnienie skutkowałoby wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. Nie spełnienie któregokolwiek z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty( załącznik nr 1 do SIWZ ) Wykonawcy muszą dołączyć następujące dokumenty ( w formie oryginału lub kserokopii ) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, skompletowane w poniższej kolejności: 1. Wypełniona i podpisana kalkulacja cenowa -załącznik Nr 2A i 2B, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp -Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ), 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24ust.1 pkt 9 ustawy Pzp , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio o nie zaleganiu Wykonawcy z opłatami oraz z składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8. Zgodnie z par.4 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. nr 87 poz. 605t.j. dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przedstawiciela Wykonawcy. 9. Zaakceptowany projekt umowy wraz z załącznikiem do umowy- załącznik nr 4 do SIWZ. 10. Wykonawcy ubiegający się o zlecenie przedstawią umowę dealerską z Skoda Auto Polska oraz polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie przedstawią zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli Wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia ( np. ISO 9001 : 2000 lub równoważny ). 12. Zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia 13. W przypadku o którym mowa w art.23ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 14. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony w ust.4 winien dołączyć każdy podmiot ubiegający się wspólnie 15. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków , zostanie wykluczony z postępowania. 16. Zgodnie z art. 24 ust.4 ustawy Pzp ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zou.umwd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach