Przetargi.pl
WYKONANIA NAPRAWY KABINY SAMOCHODU Z GRUPY STAR WRAZ Z WYMIANĄ POSZYCIA DREWNIANEGO PODŁOGI SKRZYNI ŁADUNKOWEJ

Jednostka Wojskowa Nr 5350 ogłasza przetarg

  • Adres: 59-726 Świętoszów, ul. Sztabowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 735 62 79 , fax. 75 735 62 19
  • Data zamieszczenia: 2015-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 5350
    ul. Sztabowa 1 1
    59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie
    tel. 75 735 62 79, fax. 75 735 62 19
    REGON: 02150908400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 43wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIA NAPRAWY KABINY SAMOCHODU Z GRUPY STAR WRAZ Z WYMIANĄ POSZYCIA DREWNIANEGO PODŁOGI SKRZYNI ŁADUNKOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYMAGANIA EKSPLOATACYJNO-TECHNICZNE DOKUMENTACJA TECHNOLOGICZNA WYKONANIA NAPRAWY KABIN SAMOCHODÓW Z GRUPY STAR 944 WRAZ Z WYMIANĄ POSZYCIA DREWNIANEGO PODŁOGI SKRZYNI ŁADUNKOWEJ STAR 944 NR REJ. UE 00582; VIN - SUSM88ZZZ2F001183 Naprawa ma zapewnić przywrócenie pełnej sprawności wszystkich podzespołów, zespołów, mechanizmów i urządzeń zamontowanych w kabinie, oraz przywrócenie pełnej sprawności i funkcjonalności skrzyni ładunkowej. Wszystkie zespoły i podzespoły powinny być zgodne z dokumentacją konstrukcyjną i zamontowane tak jak przewiduje dokumentacja techniczna producenta. Parametry techniczne wszystkich zespołów i układów winny spełniać wymagania określone przez producenta jak dla nowej kabiny. Parametry techniczne poszycia drewnianego skrzyni ładunkowej winny spełniać wymagania określone przez producenta jak dla nowej skrzyni ładunkowej. Kabina po wykonanej naprawie nie pozostaje, jako kabina opancerzona. OGÓLNY ZAKRES NAPRAWY KABINY Instalacja elektryczna: - wiązki przewodów - w przypadku uszkodzenia powyżej 30% przewodów - wymiana na nowe; - drobne uszkodzenia izolacji - regeneracja; - końcówki uszkodzone, skorodowane - wymiana na nowe; - wskaźniki, przełączniki, lampki kontrolne - uszkodzone - wymiana na nowe; - oświetlenie w kabinie - weryfikacja-wymiana na nowe; Kabina kierowcy: - korpus kabiny - wymienić; - drzwi kabiny kpl. uzbrojone - wymienić; - zawiasy drzwi- wymienić; - uszczelki drzwi - wymienić; - stacyjka i zamki drzwi pod jeden kluczyk; - pokrycia tapicerskie siedzeń, wyłożenia tapicerskie i wykładziny akustyczno-termiczne, osłony silnika - weryfikacja/wymiana na nowe. - płytkie wgniecenia i nierówności oraz miejsca naprawiane poprzez spawanie wyrównać kitem szpachlowym; - zniszczenie powłoki emalii o niewielkiej powierzchni spowodowane korozją lub uderzeniem po uprzednim przygotowaniu malować natryskowo lakierami renowacyjnymi; - lakierowanie całej kabiny - kolor RAL6014; - wykonanie konserwacji profili zamkniętych; - szybę przednią wraz z uszczelką - wymienić na nową; - ramiona i pióra wycieraczek - wymienić na nowe; - pęknięte błotniki kabiny - wymienić na nowe; - lusterka kpl, maskownice - weryfikacja/wymiana na nowe; - kpl. luk dachowy - wymienić na nowy, - zaczepy zamków drzwi - wymienić na nowe, - kpl. klapę przednią czołową - wymienić na nową, - uchwyty na ścianie czołowej przedniej - wymienić na nowe; - owiewki przednie boczne lewą i prawą - wymienić na nowe; - kabinowy filtr powietrza - wymienić na nowy; Przełożyć i usprawnić: - deskę rozdzielczą kabiny; - kolumnę kierowniczą, - lewarek dźwigni zmiany biegów, - instalację pneumatyczną kabiny; - pedały hamulca, sprzęgła i gazu wraz z osprzętem; - uchwyty na osprzęt dodatkowy wewnątrz kabiny; - zbiornik spryskiwacza szyb; - ogranicznik drzwi prawych i lewych; - stopnie dodatkowe lewe i prawe; - leżankę kierowcy; - pasy bezpieczeństwa; - zawieszenie przednie i tylne kabiny pojazdu; - ogrzewanie kabiny wraz z nawiewami i sterowaniami; Przeprowadzić weryfikację pozostałych części, zespołów i podzespołów. Elementy zużyte ponad dopuszczalne granice określone w dokumentacji konstrukcyjnej kabiny wymienić na nowe, lub poddać regeneracji: OGÓLNY ZAKRES NAPRAWY SKRZYNI ŁADUNKOWEJ Poszycie drewniane podłogi: - wymienić na nowe kpl. desek na podłodze skrzyni, - wymienić na nowe drewniane listwy boczne skrzyni ładunkowej, - wymienić na nowe wszystkie elementy montażowe - śruby, wkręty, SPRAWDZENIE PRAWIDŁOWOŚCI MONTAŻU - Połączenia spawane, zgrzewane, nitowane, śrubowe i wciskane powinny być wykonane zgodnie z obowiązującą dokumentacja techniczną i powinny zapewniać funkcjonalność działania i estetykę wyglądu zgodnie ze swoim przeznaczeniem. - Wszystkie zbiorniki, przewody oraz ich połączenia powinny być szczelne. - Kabina kierowcy powinna mieć powierzchnię zewnętrzną pozbawioną wgnieceń i falistości. Dopuszczalne są miejscowe nierówności o ile nie wpływają ujemnie na estetyczny wygląd kabiny. Kabina nie powinna mieć śladów odprysków lakieru lub zadrapań. Poprawki lakiernicze nie powinny różnić się barwą i odcieniem od całej kabiny w stopniu widocznym przy świetle rozproszonym z odległości 2,5 m. Nieznaczne zacieki, zanieczyszczenia i powierzchniowe rysy dopuszczalne są tylko w miejscach niezbyt widocznych (wewnętrzna strona błotników, pod siedzeniami itp.). Niedomalowania lub inny rodzaj miejsc nie pokrytych jest niedopuszczalny. - Wnętrze kabiny powinno być czyste, odkurzone, elementy wraz z kanałami nawiewów bez oznak zapiaszczeni. Obicie ścian, sufitu i drzwi powinno być pewnie zamocowane za pomocą spinek, nie powinno być podarte lub zabrudzone. Dywaniki podłogi powinny być całe, z wyraźnym profilem na gumie. - Szyby okien przednich, bocznych, oraz opuszczane w drzwiach, powinny być czyste, bez zadrapań, porysowań i innych uszkodzeń. Powinny być tak zmontowane, aby nie występowało ich brzęczenie. Końcówki spryskiwacza szyb powinny być tak zamocowane, aby zapewniały spryskiwanie szyby w obszarze pracy wycieraczki. - Siedzenia kierowcy i pasażera powinny mieć nie podarte obicia, nie powinny być znacznie wygniecione, powinny być elastyczne i czyste. Prowadnice siedzeń powinny zapewniać łatwy przesuw siedzeń, ale po ich zabezpieczeniu nie powinien nastąpić samoczynny przesuw. - Kabina powinna być szczelna. Uszczelki w drzwiach powinny być równo przyklejone, a po zamknięciu drzwi nie powinny wystawać na zewnątrz. Okna nie powinny przepuszczać kurzu i wody. Dopuszcza się nieznaczne zawilgocenie kroplami wokół otworów drzwiowych i okiennych. - Drzwi kabiny powinny zamykać się i otwierać lekko, bez zacięć i oporów, jednak nie mogą otwierać się samoczynnie w czasie jazdy. Otwarte maksymalnie nie powinny uderzać o zderzak przedni. Zamek drzwi lewych powinien otwierać się kluczem lekko, bez zacięć. Rygiel zamka drzwiowego po zaryglowaniu powinien uniemożliwić otwarcie drzwi klamką z kabiny. - Tablica wskaźników powinna być kompletna. Wszystkie wskaźniki powinny być pewnie zamocowane, nie powinny mieć potłuczonych szkieł i innych uszkodzeń. Wszystkie urządzenia, zespoły, przełącznik i mechanizmy winne włączać się i wyłączać płynnie, bez zacięć i zgrzytów. Przyrządy kontrolno - pomiarowe i sygnalizacyjne powinny zapewnić właściwy i pewny odczyt parametrów oraz sygnalizować włączenie i wyłączenie urządzeń, wskaźniki powinny pracować bez zacinania się wskazówek - Koło kierownicy powinno być prawidłowo ustawione. Ramiona koła kierownicy przy ustawieniu kół przednich do jazdy na wprost powinny znajdować się w położeniu prostopadłym do osi samochodu. - Podłoga skrzyni powinna być wolna od wystających części mogących przeszkadzać w przesuwaniu ładunku lub powodować jego uszkodzenie. - Wszystkie elementy drewniane skrzyni ładunkowej winny być nowe, spasowane i zabezpieczone przed oddziaływaniem wilgoci. Po dokonaniu sprawdzenia prawidłowości montażu i ukompletowania kabiny należy sprawdzić prawidłowość działania poszczególnych zespołów. W tym celu należy wykonać jazdę próbną na odcinku ok. 10 km. DODATKOWO SAMOCHÓD ( KABINA) POWINNA - Wykonawca powinien udzielić na naprawę kabiny gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od daty przekazania samochodu użytkownikowi, przez Zamawiającego bez limitu przebiegu kilometrów. Gwarancja powinna obejmować również zespoły i podzespoły nabywane przez Wykonawcę lub naprawiane przez podwykonawców (kooperantów). Jednocześnie Wykonawca winien udzielić 12 miesięcznej gwarancji na trwałość powłoki antykorozyjnej. - Wykonawca jest zobowiązany do wysłania ekipy serwisowej do użytkownika nie później niż w terminie 7 dni, liczonym od dnia otrzymania protokołu reklamacyjnego od Zamawiającego o stwierdzonej usterce. Jeżeli w powyższym terminie nie jest to możliwe, jest on zobowiązany powiadomić Zamawiającego, podając przyczyny opóźnienia. Reklamacja powinna być jednak załatwiona nie później niż w ciągu 21 dni, licząc od daty otrzymania zgłoszenia. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy gwarancyjnej w miejscu wskazanym przez Użytkownika (Jednostka Wojskowa), koszt transportu pojazdu do naprawy i po jej wykonaniu do miejsca stacjonowania Użytkownika (Jednostki Wojskowej) ponosi Wykonawca. DOSTAWA DO NAPRAWY I ODBIÓR PO WYKONANEJ NAPRAWIE - Transport pojazdów do naprawy i po jej wykonaniu do siedziby Zamawiającego - JW. 2649 Żagań nastąpi staraniem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. O terminie odbioru pojazdów po wykonanej naprawie Wykonawca powiadomi pisemnie JW 2649 Żagań na 20 dni przed planowanym odbiorem. - Przekazanie do naprawy odbędzie się na terenie Zamawiającego - JW 2649 Żagań a odbiór po naprawie w siedzibie Wykonawcy, na podstawie protokołów przyjęcia/przekazania. Wady i usterki przedmiotu zamówienia, ujawnione podczas odbioru przez Zamawiającego, zostaną usunięte przez Wykonawcę w terminie 7 dni, liczonym od daty ich ujawnienia. - Wykonawca naprawy, wszystkie części, zespoły i podzespoły które zostały wymienione podczas naprawy przekaże wraz z pisemnym wykazem dla Zamawiającego - JW 2649 Żagań. STAR 944 NR REJ. UG 02029; VIN - SUSM88ZZ96F002822 Naprawa ma zapewnić przywrócenie pełnej sprawności wszystkich podzespołów, zespołów, mechanizmów i urządzeń zamontowanych w kabinie, oraz przywrócenie pełnej sprawności i funkcjonalności skrzyni ładunkowej. Wszystkie zespoły i podzespoły powinny być zgodne z dokumentacją konstrukcyjną i zamontowane tak jak przewiduje dokumentacja techniczna producenta. Parametry techniczne wszystkich zespołów i układów winny spełniać wymagania określone przez producenta jak dla nowej kabiny. Parametry techniczne poszycia drewnianego skrzyni ładunkowej winny spełniać wymagania określone przez producenta jak dla nowej skrzyni ładunkowej. Kabina po wykonanej naprawie powinna pozostać dalej jako OPANCERZONA I. OGÓLNY ZAKRES NAPRAWY KABINY Instalacja elektryczna: - wiązki przewodów - w przypadku uszkodzenia powyżej 30% przewodów - wymiana na nowe; - drobne uszkodzenia izolacji - regeneracja; - końcówki uszkodzone, skorodowane - wymiana na nowe; - wskaźniki, przełączniki, lampki kontrolne - uszkodzone - wymiana na nowe; - oświetlenie w kabinie - weryfikacja/wymiana na nowe; Kabina kierowcy: - uszkodzenia drzwi takie jak opuszczenie na zawiasach, niesprawne zamki, uszkodzenia poszycia wewnętrznego przy obrzeżu zaleca się naprawiać przez wymianę i spawanie; - rozległe uszkodzenia korpusu kabiny takie jak pęknięcia, wgniecenia i znaczne skorodowanie oraz zagięcia dachu pod kątem ostrym o długościach powyżej 300 mm, poszycia zewnętrzne boczne lewe i prawe, nie pozwalające na naprawę dopuszcza się wymianę elementów korpusu; - zatrzaski drzwi na słupkach - wymienić na nowe; - elementy gumowe takie jak uszczelki, podkładki, węże gumowe, nakładki pedałów, osłony luków strzelniczych - wymienić na nowe; - pokrycia tapicerskie siedzeń, pasy bezpieczeństwa, podsufitka wraz z półką - wymienić na nowe; - płytkie wgniecenia i nierówności oraz miejsca naprawiane poprzez spawanie wyrównać kitem szpachlowym; - zniszczenie powłoki emalii o niewielkiej powierzchni spowodowane korozją lub uderzeniem po uprzednim przygotowaniu malować natryskowo lakierami renowacyjnymi; - lakierowanie całej kabiny - kolor RAL 6014; - wykonanie konserwacji profili zamkniętych; - szyby pancerne przednią i boczne wymienić na nowe; - ramiona i pióra wycieraczek - wymienić na nowe; - popękane błotniki kabiny - wymienić na nowe; - filtr przeciwpyłowy w kabinie - wymienić na nowy; - lusterka kpl, maskownice - weryfikacja/wymiana na nowe, Usprawnić: - dźwignię hamulca pomocniczego; - zamki wraz z klamkami zewnętrznymi i wewnętrznymi; - zbiornik spryskiwacza szyb; - ogranicznik drzwi lewych i prawych; - szperacz; - właz kabiny; - uszczelnić nadstawkę pancerną kabiny na połączeniu z kabiną; Przeprowadzić weryfikację pozostałych części, zespołów i podzespołów. Elementy zużyte ponad dopuszczalne granice określone w dokumentacji konstrukcyjnej kabiny wymienić na nowe, lub poddać regeneracji: II. OGÓLNY ZAKRES NAPRAWY SKRZYNI ŁADUNKOWEJ Poszycie drewniane podłogi: - wymienić na nowe kpl. desek na podłodze skrzyni, - wymienić na nowe drewniane listwy boczne skrzyni ładunkowej, - wymienić na nowe wszystkie elementy montażowe - śruby, wkręty, III. SPRAWDZENIE PRAWIDŁOWOŚCI MONTAŻU - Połączenia spawane, zgrzewane, nitowane, śrubowe i wciskane powinny być wykonane zgodnie z obowiązującą dokumentacja techniczną i powinny zapewniać funkcjonalność działania i estetykę wyglądu zgodnie ze swoim przeznaczeniem. - Wszystkie zbiorniki, przewody oraz ich połączenia powinny być szczelne. - Kabina kierowcy powinna mieć powierzchnię zewnętrzną pozbawioną wgnieceń i falistości. Dopuszczalne są miejscowe nierówności o ile nie wpływają ujemnie na estetyczny wygląd kabiny. Kabina nie powinna mieć śladów odprysków lakieru lub zadrapań. Poprawki lakiernicze nie powinny różnić się barwą i odcieniem od całej kabiny w stopniu widocznym przy świetle rozproszonym z odległości 2,5 m. Nieznaczne zacieki, zanieczyszczenia i powierzchniowe rysy dopuszczalne są tylko w miejscach niezbyt widocznych (wewnętrzna strona błotników, pod siedzeniami itp.). Niedomalowania lub inny rodzaj miejsc nie pokrytych jest niedopuszczalny. - Wnętrze kabiny powinno być czyste, odkurzone, elementy wraz z kanałami nawiewów bez oznak zapiaszczenia. Obicie ścian i sufitu powinno być pewnie zamocowane za pomocą spinek, nie powinno być podarte lub zabrudzone. - Szyby okien przednich, bocznych, powinny być czyste, bez zadrapań, porysowań i innych uszkodzeń. Powinny być tak zmontowane, aby nie występowało ich brzęczenie. Końcówki spryskiwacza szyb powinny być tak zamocowane, aby zapewniały spryskiwanie szyby w obszarze pracy wycieraczki. - Siedzenia kierowcy i pasażera powinny mieć nie podarte obicia, nie powinny być znacznie wygniecione, powinny być elastyczne i czyste. Prowadnice siedzeń powinny zapewniać łatwy przesuw siedzeń, ale po ich zabezpieczeniu nie powinien nastąpić samoczynny przesuw. - Kabina powinna być szczelna. Uszczelki w drzwiach powinny być równo przyklejone, a po zamknięciu drzwi nie powinny wystawać na zewnątrz. Okna nie powinny przepuszczać kurzu i wody. Dopuszcza się nieznaczne zawilgocenie kroplami wokół otworów drzwiowych i okiennych. - Drzwi kabiny powinny zamykać się i otwierać lekko, bez zacięć i oporów, jednak nie mogą otwierać się samoczynnie w czasie jazdy. Otwarte maksymalnie nie powinny uderzać o zderzak przedni. Zamek drzwi lewych powinien otwierać się kluczem lekko, bez zacięć. Rygiel zamka drzwiowego po zaryglowaniu powinien uniemożliwić otwarcie drzwi klamką z kabiny. - Tablica wskaźników powinna być kompletna. Wszystkie wskaźniki powinny być pewnie zamocowane, nie powinny mieć potłuczonych szkieł i innych uszkodzeń. Wszystkie urządzenia, zespoły, przełącznik i mechanizmy winne włączać się i wyłączać płynnie, bez zacięć i zgrzytów. Przyrządy kontrolno - pomiarowe i sygnalizacyjne powinne zapewnić właściwy i pewny odczyt parametrów oraz sygnalizować włączenie i wyłączenie urządzeń, wskaźniki powinny pracować bez zacinania się wskazówek - Koło kierownicy powinno być prawidłowo ustawione. Ramiona koła kierownicy przy ustawieniu kół przednich do jazdy na wprost powinny znajdować się w położeniu prostopadłym do osi samochodu. - Podłoga skrzyni powinna być wolna od wystających części mogących przeszkadzać w przesuwaniu ładunku lub powodować jego uszkodzenie. - Wszystkie elementy drewniane skrzyni ładunkowej winny być nowe, spasowane i zabezpieczone przed oddziaływaniem wilgoci. Po dokonaniu sprawdzenia prawidłowości montażu i ukompletowania kabiny należy sprawdzić prawidłowość działania poszczególnych zespołów. W tym celu należy wykonać jazdę próbną na odcinku ok. 10 km. IV. DODATKOWO SAMOCHÓD ( KABINA) POWINNA - Wykonawca powinien udzielić na naprawę kabiny gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od daty przekazania samochodu użytkownikowi, przez Zamawiającego bez limitu przebiegu kilometrów. Gwarancja powinna obejmować również zespoły i podzespoły nabywane przez Wykonawcę lub naprawiane przez podwykonawców (kooperantów). Jednocześnie Wykonawca winien udzielić 12 miesięcznej gwarancji na trwałość powłoki antykorozyjnej. - Wykonawca jest zobowiązany do wysłania ekipy serwisowej do użytkownika nie później niż w terminie 7 dni, liczonym od dnia otrzymania protokołu reklamacyjnego od Zamawiającego o stwierdzonej usterce. Jeżeli w powyższym terminie nie jest to możliwe, jest on zobowiązany powiadomić Zamawiającego, podając przyczyny opóźnienia. Reklamacja powinna być jednak załatwiona nie później niż w ciągu 21 dni, licząc od daty otrzymania zgłoszenia. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy gwarancyjnej w miejscu wskazanym przez Użytkownika (Jednostka Wojskowa), koszt transportu pojazdu do naprawy i po jej wykonaniu do miejsca stacjonowania Użytkownika (Jednostki Wojskowej) ponosi Wykonawca. V. DOSTAWA DO NAPRAWY I ODBIÓR PO WYKONANEJ NAPRAWIE - Transport pojazdów do naprawy i po jej wykonaniu do siedziby Zamawiającego - JW. 2649 Żagań nastąpi staraniem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. O terminie odbioru pojazdów po wykonanej naprawie Wykonawca powiadomi pisemnie JW 2649 Żagań na 20 dni przed planowanym odbiorem. - Przekazanie do naprawy odbędzie się na terenie Zamawiającego - JW 2649 Żagań a odbiór po naprawie w siedzibie Wykonawcy, na podstawie protokołów przyjęcia/przekazania. Wady i usterki przedmiotu zamówienia, ujawnione podczas odbioru przez Zamawiającego, zostaną usunięte przez Wykonawcę w terminie 7 dni, liczonym od daty ich ujawnienia. - Wykonawca naprawy, wszystkie części, zespoły i podzespoły które zostały wymienione podczas naprawy przekaże wraz z pisemnym wykazem dla Zamawiającego - JW 2649 Żagań. DOKUMENTACJA TECHNOLOGICZNA WYKONANIA USŁUGI ZWIĄZANEJ Z WYMIANY POSZYCIA DREWNIANEGO PODŁOGI SKRZYNI ŁADUNKOWEJ STAR 944 NR REJ. UE 02325; VIN - SUSM88ZZ56F003076 Usługa - naprawa, ma zapewnić przywrócenie pełnej sprawności i funkcjonalności skrzyni ładunkowej. Wszystkie deski skrzyni ładunkowej powinny być zgodne z dokumentacją konstrukcyjną i zamontowane tak jak przewiduje dokumentacja techniczna producenta. Parametry techniczne poszycia drewnianego skrzyni ładunkowej winny spełniać wymagania określone przez producenta jak dla nowej skrzyni ładunkowej. VI. OGÓLNY ZAKRES NAPRAWY SKRZYNI ŁADUNKOWEJ Poszycie drewniane podłogi: - wymienić na nowe kpl. desek na podłodze skrzyni, - wymienić na nowe drewniane listwy boczne skrzyni ładunkowej, - wymienić na nowe wszystkie elementy montażowe - śruby, wkręty, VII. SPRAWDZENIE PRAWIDŁOWOŚCI MONTAŻU - Podłoga skrzyni powinna być wolna od wystających części mogących przeszkadzać w przesuwaniu ładunku lub powodować jego uszkodzenie. - Wszystkie elementy drewniane skrzyni ładunkowej winny być nowe, spasowane i zabezpieczone przed oddziaływaniem wilgoci. VIII. DODATKOWO SKRZYNIA ŁADUNKOWA POWINNA - Wykonawca powinien udzielić na naprawę poszycia drewnianego skrzyni ładunkowej gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od daty przekazania użytkownikowi, przez Zamawiającego bez limitu przebiegu kilometrów. - Wykonawca jest zobowiązany do wysłania ekipy serwisowej do użytkownika nie później niż w terminie 7 dni, liczonym od dnia otrzymania protokołu reklamacyjnego od Zamawiającego o stwierdzonej usterce. Jeżeli w powyższym terminie nie jest to możliwe, jest on zobowiązany powiadomić Zamawiającego, podając przyczyny opóźnienia. Reklamacja powinna być jednak załatwiona nie później niż w ciągu 21 dni, licząc od daty otrzymania zgłoszenia. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy gwarancyjnej w miejscu wskazanym przez Użytkownika (Jednostka Wojskowa), koszt transportu pojazdu do naprawy i po jej wykonaniu do miejsca stacjonowania Użytkownika (Jednostki Wojskowej) ponosi Wykonawca. IX. DOSTAWA DO NAPRAWY I ODBIÓR PO WYKONANEJ NAPRAWIE - Wykonanie usługi związanej z wymianą poszycia drewnianego skrzyni ładunkowej odbędzie się na terenie siedziby Zamawiającego - JW. 2649 Żagań. - Wykonawca wszystkie elementy które zostały wymienione podczas wykonywania usługi przekaże wraz z pisemnym wykazem dla Zamawiającego - JW 2649 Żagań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 43WOGwp.mil.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach