Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-950 Wrocław, ul. Podwale 30
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3718114 wew. 241 , fax. 071 3718114 w. 244
- Data zamieszczenia: 2009-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu
ul. Podwale 30 30
50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3718114 wew. 241, fax. 071 3718114 w. 244
REGON: 00000043100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Prokuratura
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych Prokuratury Okręgowej i Prokuratur Rejonowych okręgu wrocławskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych Prokuratury Okręgowej i Prokuratur Rejonowych z podziałem na osiem części według wykazu nr 1 w ilościach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania sprzętu i urządzenia umożliwiającego realizację zamówienia, w tym ogólnodostępną stację paliw zlokalizowaną w odległości nie większej niż w promieniu 5 km od siedziby danej prokuratury, czynną całą dobę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dostawy paliwa określonych w arkuszu kalkulacyjny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, a także spełniający niżej wymienione warunki: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonują: co najmniej 3 dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, wykonali-wykonują w/w dostawy należycie, 2) zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 5 ust. 2 pkt. 2, 5, 5a, 6 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami). Wykonawca winien złożyć oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Arkusz kalkulacyjny - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 4. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 5 ust. 2 pkt 2, 5, 5a, 6 oraz ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami), tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz wykonanych - wykonywanych dostaw paliw - wg załącznika nr 4 do SIWZ; g) dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie (referencje); 5. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami) w/w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawierających stwierdzenia zgodne z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania. 6. Zaakceptowany projekt umowy - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 7. Zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt 4 lit. a-e winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 lit. a, c, d, e, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przy czym odpowiedniki dokumentów, o których mowa w pkt 5 lit. e, f powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 9 i w pkt 10 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez Wykonawcę. 11. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, zostanie wykluczony z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy PZP, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.wroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa paliw płynnych do zaopatrzenia pojazdów będących własnością Nadleśnictwa Legnica
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa paliw do pojazdów służbowych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu realizowanych bezgotówkowo
Dodano: 2016-07-01 - Sukcesywny zakup paliw (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) w systemie sprzedaży bezgotówkowej do pojazdów użytkowanych w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Wałbrzychu
Dodano: 2016-06-13 - Dostawa paliwa: benzyny bezołowiowej 95, oleju napędowego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Obornikach Śląskich.
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa paliw płynnych do zaopatrzenia pojazdów Nadleśnictwa Lądek Zdrój, ZP-2710/3/16.
Dodano: 2016-06-08 - Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych (benzyny bezołowiowej, oleju napędowego) w systemie kart flotowych dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu przez okres 36 miesięcy
Dodano: 2016-05-18 - Przetarg nieograniczony na zakup paliw płynnych na 2016-2018 rok dla ZGKIM Ślęża
Dodano: 2016-05-17 - Zakup benzyn bezołowiowych oraz oleju napędowego dla samochodów i sprzętu eksploatowanych w MZK w Polanicy-Zdroju Sp. z o.o.
Dodano: 2016-05-13 - dostawy paliwa, olejów oraz płynów eksploatacyjnych
Dodano: 2016-05-10 - Sukcesywna dostawa dla Nadleśnictwa Milicz w roku 2016 benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowego ON i wzbogaconego oraz oleju opałowego lekkiego
Dodano: 2016-05-04