Przetargi.pl
Dostawa samochodu asenizacyjnego zakupionego na podstawie leasingu operacyjnego

Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 55-140 Żmigród, ul. Poznańska 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3853031 , fax. 071 3853032
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Poznańska 6 6
    55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3853031, fax. 071 3853032
    REGON: 93057342800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu asenizacyjnego zakupionego na podstawie leasingu operacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu asenizacyjnego zakupionego na podstawie leasingu operacyjnego. Samochód powinien spełniać następujące wymagania: a)rok produkcji: nie starszy niż 2001 r., b)pojemność silnika: min.5 400 cm3; c)Moc silnika: min. 132 kW (179 KM); d)DMC - dopuszczalna masa całkowita: 11 000 - 12 000 kg; e)Przebieg - do 250 tys. km; f)bezwypadkowy; g) wspomaganie kierownicy; h)tachograf; i)Liczba osi - 2 j)aktualne badania techniczne Zbiornik asenizacyjny powinien spełniać następujące wymagania: a)zbiornik nowy na gwarancji; b)pojemność: 6 000 l.; c)zbiornik dwustronnie ocynkowany; d)oczyszczacz antykamieniowy; e)zawór przelewowy; f)zawór bezpieczeństwa ciśnieniowy i podciśnieniowy; g)wąż PCV min. 6 m. h)pompa próżniowa typu Mec (0,94 MPa) Zbiornik musi posiadać deklarację zgodności UE z dyrektywą 97/23/UE oraz musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami B i C1. Miejsce dostawy samochodu asenizacyjnego: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Żmigrodzie, ul. Poznańska 6, 55-140 Żmigród. Koszt dostawy pokrywa Dostawca. Dostawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi samochodu asenizacyjnego. Termin szkolenia - w dniu przekazania przedmiotu zamówienia. Koszt szkolenia pokrywa Dostawca. Leasing operacyjny winien zostać udzielony na następujących warunkach: 1) waluta: PLN, 2) opłata wstępna: 30 % wartości przedmiotu zamówienia netto, 3) okres finansowania: 36 miesięcy (szczegółowy opis warunku leasingu zawarty będzie w ogólnych warunkach umowy leasingowej), 4) rata leasingowa zawierać będzie koszt ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na okres jednego roku, 5) stała rata, 6) koszt wykupu: 1 % po zakończeniu leasingu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żada następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego do oferty dołączyć należy: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków technicznych jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia wraz z wyszczególnieniem parametrów, potwierdzone dokumentacją techniczną pojazdu, kartami katalogowymi itp.- wg Załącznika nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmigrod.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach