Przetargi.pl
Dostawa jednego używanego samochodu asenizacyjnego z fabrycznie nową nadbudową asenizacyjną spełniające wszelkie wymogi prawne i techniczne.

Gmina Ścinawa ogłasza przetarg

  • Adres: 59-330 Ścinawa, Rynek 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8412600 , fax. 076 8412601
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ścinawa
    Rynek 17 17
    59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8412600, fax. 076 8412601
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa jednego używanego samochodu asenizacyjnego z fabrycznie nową nadbudową asenizacyjną spełniające wszelkie wymogi prawne i techniczne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa jednego używanego samochodu asenizacyjnego z fabrycznie nową nadbudową asenizacyjną spełniające wszelkie wymogi prawne i techniczne, przy czym Zamawiający wymaga, aby zostały spełnione następujące wymagania: 1) Nadbudowa asenizacyjna - fabrycznie nowa 1.1. Zbiornik stalowy o pojemności min. 6,00 m? ustawiony elastycznie na dodatkowej ramie. 1.2 Kompresor: a) napęd - mechaniczny poprzez paski klinowe i wał napędowy, b) wydatek - nie mniejszy niż 300m?/godz. c) zakres pracy - od -0,085 MPa do 0,05 MPa, 1.3. Podwójne zabezpieczenie przed zalaniem kompresora i nadmiernym wzrostem ciśnienia w zbiorniku oraz armatura wychwytująca olej smarny, 1.4. Stelaże wyłożone blachą aluminiową zamocowane wokół zbiornika, 1.5. Wąż ssawny ?=110, dł.=10m. 1.6. Min. głębokość ssania (od poziomu jezdni) - 6m. 1.7. Czas napełniania zbiornika - ok. 4 min. 2) Podwozie dwuosiowe 2.1. Rok produkcji - nie starszy niż 2006 rok, 2.2. Silnik wysokoprężny diesel o mocy - nie mniejszej niż 160 KM, spełniający normy EURO 4, 2.3. Przebieg według wskazań licznika - nie więcej niż 100 000 km. 2.4. Skrzynia biegów - manualna, 2.5. Napęd - na tylną oś, 2.6. Układ kierowniczy ze wspomaganiem, 2.7. Wyposażenie standardowe pojazdu tj.: koło zapasowe, podnośnik, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, fabryczny komplet kluczy, w tym m.in. klucz do kół. 2.8. Kabina: zamknięta, wyciszona z wentylacją i ogrzewaniem, filtr powietrza kabiny, fotel amortyzowany z pełną regulacją, światło ostrzegawcze migające żółte zamocowane na dachu kabiny, światło ostrzegawcze migające żółte zainstalowane na nadbudowie samochodu, 3) Pojazd musi być sprawny technicznie, bezwypadkowy, zarejestrowany w Polsce. Pojazd musi posiadać aktualny przegląd ze stacji kontroli pojazdów oraz komplet dokumentów potrzebnych do rejestracji. Stopień zużycia właściwy dla pojazdu będącego w prawidłowej eksploatacji. 4) Zamawiający przed odbiorem pojazdu zastrzega sobie prawo sprawdzenia pracy sprzętu oraz ocenę jego stanu, a Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia sprzedawanego samochodu celem jego sprawdzenia oraz przeszkolenia min. jednego pracownika w zakresie obsługi i eksploatacji pojazdu. 5) Samochód asenizacyjny powinien posiadać świadectwo homologacji oraz spełniać wymagania określone w następujących aktach prawnych: a) Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. /Prawo o ruchu drogowym/ (t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z późniejszymi zmianami), b) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. Nr 32 poz. 262 z późniejszymi zmianami), c) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w prawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. z dnia 2002 Nr 193 poz.1617). 6) Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji - min. 12 miesięcy. 7) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym w przeciągu 7 dni od daty zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 Pzp, natomiast warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 2) i 3) Pzp mogą spełniać łącznie. 4. Udzielą Zamawiającemu na przedmiot umowy minimum 12 miesięcznej gwarancji potwierdzonej dokumentem gwarancji. Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od dnia protokólarnego przekazania przedmiotu umowy bez wad i usterek. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg zał. Nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie - zał. Nr2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach