Przetargi.pl
,, Remont dachu świetlicy wiejskiej w m. Osetno,,.

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5443644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5443644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,, Remont dachu świetlicy wiejskiej w m. Osetno,,.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonaniu pokryć dachowych i malowanie dachów ? Rozbiórka starej dachówki na części połaci dachowej nad świetlicą (z pominięciem części dachu nad mieszkaniem); ? Rozbiórka komina dymowego przy scenie; ? Rozbiórka połaci z papy wraz z deskowaniem i częścią starych krokwi ; ? Rozbiórka łat nad częścią dachową nad świetlicą; ? Impregnacja grzybobójcza preparatem Ogniochron oraz montaż nowych łat i nadbitek oraz deskowania. Łaty drewniane i nadbitki z krawędziaków drewnianych wymiarowych kl. II mocowane do krokwi dachowych gwoździami budowlanymi okrągłymi gołymi. Deski iglaste obrzynane nasycone gr. 25 mm kl. III. ? Wymiana części krokwi (6 szt. krokwi z drewna klasy K-27 o wymiarach 12x16 cm) dachu nad świetlicą oraz wymiana krokwi (krawędziaki iglaste wymiarowe - drewno klasy K-27 ) pod połacie pokryte papą. Naprawa poprzez wymianę końcówek krokwi (8 szt.) na dachu świetlicy. ? Pokrycie dachu dachówką karpiówką 38,0 x 18,0 cm standard wraz z ułożeniem gąsiorów i taśmy wentylacyjnej na kalenicy, folii polietylenowej dachowej zbrojonej ? Pokrycie dachu papą 2x na lepiku asfaltowym na gorąco Papa podkładowa asfaltowa na tekturze odm. 400/1200; Papa izolacyjna na tekturze nr 400. ? Wykonanie rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55 mm. ? Przemurowanie i otynkowanie kominów nad pomieszczeniami świetlicy i zapleczem świetlicy. Tynk cementowo wapienny kat. II. ? Malowanie dwukrotne kominów farbą emulsyjną nawierzchniową zewnętrzną. Dokładny zakres robót opisano w przedmiarach robót, STWiOR, stanowiących załącznik do SIWZ. 3.2. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu oraz zebrać, na swój własny koszt wszelkie informacje mogące okazać się niezbędne do przygotowania jego oferty. 3.3. Wszelkie błędy zauważone w dokumentacji postępowania Wykonawcy winni zgłaszać na etapie procedury przetargowej. 3.4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano na normę lub użyto nazwy handlowej należy uznać, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania/ materiały równoważne tzn. o równych lub lepszych parametrach/ właściwościach. Każdorazowo przed wbudowaniem/ użyciem rozwiązania równoważnego należy uzgodnić niniejsze z inspektorem nadzoru. Wartość zamówienia szacowano na pon. kwot, o których mowa w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007 r. , Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu odstąpiono od żądania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.), tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, -dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy, posiadającym właściwe uprawnienia wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, - wykonali w sposób należyty przynajmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie/przebudowie/ budowie dachu z dachówki o wartości min. 45 000,00 złotych. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi przy zastosowaniu formuły spełnia- nie spełnia na podstawie właściwych oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 niniejszej specyfikacji, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności;*) wg. wzoru zawartego w załączniku nr 4. Do wykazu należy załączyć kopie właściwych uprawnień oraz aktualnych dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. *) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;*), - wykaz wykonanych robót budowlanych robót w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru)( wg. załącznika nr 4).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach