Przetargi.pl
Dostawa urządzeń wraz z oprogramowaniem na potrzeby cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądzie Rejonowym dla 8 sal rozpraw dla Wrocławia Fabrycznej oraz dla 2 sal w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu wraz z instalacją, wdrożeniem, uruchomieniem i utrzymaniem

Sąd Apelacyjny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-330 Wrocław, ul. Energetyczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 987 777 , fax. 717 987 714
  • Data zamieszczenia: 2020-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
    ul. Energetyczna 4
    53-330 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 717 987 777, fax. 717 987 714
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.sa.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń wraz z oprogramowaniem na potrzeby cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądzie Rejonowym dla 8 sal rozpraw dla Wrocławia Fabrycznej oraz dla 2 sal w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu wraz z instalacją, wdrożeniem, uruchomieniem i utrzymaniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w budynkach Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu oraz Rejonowego dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu w Lokalizacjach wskazanych w załączniku do umowy (załącznik nr 3 do umowy) obejmuje w szczególności: 1) Dostawę, instalację, konfigurację, wdrożenie oraz uruchomienie Systemu w salach rozpraw Sądu, w tym: a. wykonanie oraz uzgodnienia (uzyskanie pisemnej akceptacji) z Użytkownikiem końcowym projektów technicznych dla każdej sali rozpraw zgodnie z pkt. 5 Załącznika Nr 2 do Umowy – Opis przedmiotu zamówienia; b. dostawę, instalację i konfigurację urządzeń technicznych na potrzeby wdrożenia i uruchomienia Systemu w salach rozpraw; c. dostawę, instalację i konfigurację infrastruktury podpisu elektronicznego; d. instalację i konfigurację Oprogramowania przekazanego przez Zamawiającego; e. wdrożenie i produkcyjne uruchomienie Systemu; f. przeszkolenie personelu technicznego Użytkownika końcowego zgodnie z pkt. 7 Załącznika Nr 2 do Umowy; g. wykonanie i aktualizacja dokumentacji Systemu zgodnie z pkt. 10 Załącznika Nr 2 do Umowy. 2) udzielenie gwarancji i rękojmi na prawidłowe działanie Systemu w Lokalizacjach objętych wdrożeniem Systemu na wskazany w ofercie okres i dalej również jako „Serwis gwarancyjny”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( OPZ) zawiera załącznik nr 2 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32330000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział we Wrocławiu nr rachunku 13 1130 1017 0021 1001 8990 0004, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu Z-2502-9/20” oraz NIP Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach