Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw w Sądzie Okręgowym we Wrocławiu

Sąd Okręgowy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-046 Wrocław, ul. Sądowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 37 04 295, , fax. 713444959
  • Data zamieszczenia: 2020-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy we Wrocławiu
    ul. Sądowa 1
    50-046 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 37 04 295, , fax. 713444959
    REGON: 32507336091000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw w Sądzie Okręgowym we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu, zlokalizowanym we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1/ Podwale 29,30. Łączna ilość sal rozpraw objęta wdrożeniem systemu – 10 sal, w tym: - dziewięć sal rozpraw, na których znajduje się system starszej wersji, - jedna sala rozpraw, wymagająca kompletnego wdrożenia. Przedmiot zamówienia obejmuje także świadczenie usługi nadzoru autorskiego nad eksploatacją oprogramowania ReCourt oraz świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego dla Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2. Zakres zamówienia 2.1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Dostawę, instalację, konfigurację, wdrożenie oraz uruchomienie systemu w salach rozpraw sądu, w tym: a. wykonanie oraz uzgodnienia (uzyskanie pisemnej akceptacji) z Zamawiającym projektów technicznych dla jednej sali rozpraw zgodnie z pkt. 5 Załącznika Nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; b. demontaż starego systemu, dostawę, instalację i konfigurację urządzeń technicznych na potrzeby wdrożenia i uruchomienia systemu w salach rozpraw; c. dostawę, instalację i konfigurację infrastruktury podpisu elektronicznego; d. instalację i konfigurację oprogramowania przekazanego przez Zamawiającego; e. wdrożenie i produkcyjne uruchomienie systemu; f. zorganizowanie spotkania informacyjnego dla personelu technicznego zgodnie z pkt. 7 Załącznika Nr 1 do SIWZ; g. wykonanie i aktualizacja dokumentacji systemu zgodnie z pkt. 10 Załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) Świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego dla Zamawiającego systemu w lokalizacji objętej wdrożeniem systemu. 3) Udzielenie gwarancji na prawidłowe działanie systemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32330000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach