Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądach Rejonowych Okręgu Świdnickiego.

Sąd Okręgowy w Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, Plac Grunwaldzki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 518 300 , fax. 748 518 235
  • Data zamieszczenia: 2020-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Świdnicy
    Plac Grunwaldzki 14
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 748 518 300, fax. 748 518 235
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://swidnica.so.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SĄD

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądach Rejonowych Okręgu Świdnickiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądach Rejonowych Okręgu Świdnickiego w lokalizacjach wskazanych w załączniku do umowy (załącznik nr 3 do umowy) obejmuje w szczególności: 1) Dostawę, instalację, konfigurację, wdrożenie oraz uruchomienie Systemu w salach rozpraw Sądu, w tym: a. wykonanie oraz uzgodnienia (uzyskanie pisemnej akceptacji) z Użytkownikiem końcowym projektów technicznych dla każdej sali rozpraw zgodnie z pkt. 5 Załącznika Nr 2 do Umowy - Opis przedmiotu zamówienia; b. dostawę, instalację i konfigurację urządzeń technicznych na potrzeby wdrożenia i uruchomienia Systemu w salach rozpraw; c. dostawę, instalację i konfigurację infrastruktury podpisu elektronicznego; d. instalację i konfigurację Oprogramowania przekazanego przez Zamawiającego; e. wdrożenie i produkcyjne uruchomienie Systemu; f. przeszkolenie personelu technicznego Użytkownika końcowego zgodnie z pkt. 7 Załącznika Nr 2 do Umowy; g. wykonanie i aktualizacja dokumentacji Systemu zgodnie z pkt. 10 Załącznika Nr 2 do Umowy. 2) udzielenie gwarancji i rękojmi na prawidłowe działanie Systemu w lokalizacjach objętych wdrożeniem Systemu na wskazany w ofercie okres i dalej również jako „Serwis gwarancyjny". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( OPZ) zawiera załącznik nr 2 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32330000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach