Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych oraz demontaż aktualnie istniejącej infrastruktury w Sądach Rejonowych w Jeleniej Górze, Zgorzelcu, Bolesławcu, Kamiennej Górze oraz Lwówku Śląskim.

Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, Aleja Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756415100, 756415121 , fax. 756415165
  • Data zamieszczenia: 2020-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze
    Aleja Wojska Polskiego 56
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756415100, 756415121, fax. 756415165
    REGON: 00064175600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelenia-gora.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych oraz demontaż aktualnie istniejącej infrastruktury w Sądach Rejonowych w Jeleniej Górze, Zgorzelcu, Bolesławcu, Kamiennej Górze oraz Lwówku Śląskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych oraz demontaż aktualnie istniejącej infrastruktury w Sądach Rejonowych w Jeleniej Górze, Zgorzelcu, Bolesławcu, Kamiennej Górze oraz Lwówku Śląskim, łącznie 10 sal rozpraw. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Demontaż istniejących urządzeń systemu zakupionego w latach od 2011 r. do 2014 r. 2) Dostawę, instalację, konfigurację, wdrożenie oraz uruchomienie systemu w salach rozpraw sądów, w tym: a) wykonanie oraz uzgodnienia (uzyskanie pisemnej akceptacji) z Zamawiającym projektów technicznych dla każdej sali rozpraw zgodnie z pkt. 5 podpunkt 1) Załącznika Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, b) dostawę, instalację i konfigurację urządzeń technicznych na potrzeby wdrożenia i uruchomienia systemu w salach rozpraw; c) dostawę, instalację i konfigurację infrastruktury podpisu elektronicznego; d) instalację i konfigurację oprogramowania przekazanego przez Wykonawcę; e) wdrożenie i produkcyjne uruchomienie systemu; f) szkolenie zgodnie z pkt 7 Załącznika Nr 1 do SIWZ; g) wykonanie i aktualizacja dokumentacji systemu zgodnie z pkt 9 Załącznika Nr 1 do SIWZ; h) świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego systemu dla Zamawiającego oraz Użytkowników Końcowych zgodnie z zał. Nr 3 do umowy (lista dystrybucyjna) w lokalizacjach objętej wdrożeniem systemu zgodnie z pkt 8 Załącznika Nr 1 do SIWZ. i) udzielenie gwarancji na prawidłowe działanie systemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32330000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach