Przetargi.pl
Dostawa urządzeń wraz z oprogramowaniem na potrzeby cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia Krzyków oraz instalacja, wdrożenie, uruchomienie oraz utrzymanie cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych dla 7 sal.

Sąd Apelacyjny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-330 Wrocław, ul. Energetyczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 987 777 , fax. 717 987 714
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
    ul. Energetyczna 4
    53-330 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 717 987 777, fax. 717 987 714
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń wraz z oprogramowaniem na potrzeby cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia Krzyków oraz instalacja, wdrożenie, uruchomienie oraz utrzymanie cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych dla 7 sal.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w budynkach Sądu Rejonowego dla Wrocławia – Krzyki we Wrocławiu w Lokalizacjach wskazanych w Przedmiot Umowy obejmuje w szczególności: 1) Dostawę, instalację, konfigurację, wdrożenie oraz uruchomienie Systemu w salach rozpraw Sądu, w tym: a. wykonanie oraz uzgodnienia (uzyskanie pisemnej akceptacji) z Użytkownikiem końcowym projektów technicznych dla każdej sali rozpraw zgodnie z pkt. 5 Załącznika Nr 2 do Umowy – Opis przedmiotu zamówienia; b. dostawę, instalację i konfigurację urządzeń technicznych na potrzeby wdrożenia i uruchomienia Systemu w salach rozpraw; c. dostawę, instalację i konfigurację infrastruktury podpisu elektronicznego; d. instalację i konfigurację Oprogramowania przekazanego przez Zamawiającego; e. wdrożenie i produkcyjne uruchomienie Systemu; f. przeszkolenie personelu technicznego Użytkownika końcowego zgodnie z pkt. 7 Załącznika Nr 2 do Umowy; g. wykonanie i aktualizacja dokumentacji Systemu zgodnie z pkt. 10 Załącznika Nr 2 do Umowy. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane materiały eksploatacyjne na okres co najmniej co najmniej 36 miesięcy i nie dłużej niż 48 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32330000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w formach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach