Instytut Energii Atomowej POLATOM ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock-Świerk,
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7180710 , fax. 022 7180350
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Energii Atomowej POLATOM
05-400 Otwock-Świerk, woj. mazowieckie
tel. 022 7180710, fax. 022 7180350
REGON: 00102403700053 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JBR
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń komputerowych - oprogramowanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Z zakresu bezpieczeństwa sieci: Licencje mają zapewnić przedłużenie funkcjonowania urządzeń dla realizowanych funkcji bezpieczeństwa (IPS, IDS, AV, WF, ASpam, ASpyware, IPsec, VPN ) czyli pełnej funkcjonalności urządzenia. Wznowienie licencji na kolejne 12 miesięcy na jedno urządzenie typu FG-200A wraz z zwiększeniem wydajności urządzenia przy funkcjach: IPS min 200Mbps, AV min 160 Mbps, obsługę min. 5000 nowych sesji na sekundę oraz nielimitowana ilość urządzeń pracujących pod ochroną. Dodatkowe możliwości: integracja z bezprzewodowymi punktami dostępu (zarządzanie z jednej konsoli) co najmniej dwa porty 10/100/1000 MB dołączenie drugiego urządzenia pracującego w wysokiej dostępności (HA) bez konieczności wykupienia na niego dodatkowych licencji umożliwiających działanie w pełnej funkcjonalności urządzenia. Do urządzenia należy dodać rozszerzenie gwarancji o wymianę produktu na następny dzień roboczy (24h) Wznowienie licencji na kolejne 12 miesięcy na jedno urządzenie FM-100 Do urządzenia należy dodać rozszerzenie gwarancji o wymianę produktu na następny dzień roboczy (24h) Wznowienie licencji na kolejne 12 miesięcy na jedno urządzenie FA-100B 2. Oprogramowanie Antywirusowe z zakresu ochrony stacji roboczych i serwerów: Dotyczy licencji na 140 stacji roboczych w tym serwery plików Windows serwer. Oprogramowanie powinno być zarządzane i monitorowane z jednego stanowiska konsolą administracyjną. Licencja powinna obejmować jak najmniejszą ilość kluczy aktywacyjnych dopuszcza się jeden klucz dla stacji roboczych oraz drugi klucz na serwery plików. Funkcje oprogramowania: Konsola w języku polskim umożliwiającą przeprowadzenie instalacji oprogramowania i sygnatur antywirusowych oraz rozsyłania zmian w konfiguracji oprogramowania na żądanie administratora na stacjach roboczych Windows 2000 i XP w środowisku Active Directory. Oprogramowanie powinno mieć możliwość zablokowania hasłem przed wyłączeniem rezydenta programu przez nieuprawnione osoby. Ochrona antywirusowa w trybie rzeczywistym (wszystkie operacje wykonywane na komputerze muszą być skanowane. Możliwość ustawienia wyjątków skanowania na pliki, foldery i dyski. Funkcja wykrywania kodów złośliwych. Oprogramowanie musi posiadać uproszczony interfejs dla użytkownika i zaawansowany dla administratora systemu Moduł firewall z możliwością wyłączenia funkcji ochrony przy instalacji lub jej brak Moduł anty spamowy z możliwością wyłączenia funkcji ochrony przy instalacji. Kwarantanna - umożliwiająca przechowywanie plików zainfekowanych w sposób bezpieczny dla systemu operacyjnego. Automatyczna aktualizacja - z lokalnych serwerów i serwerów producenta. Aktualizacja powinna pobierać niewielkie pliki aktualizacyjne minimalizując obciążenie sieci LAN Oprogramowanie do tworzenia raportów i informowania administratora o zaistniałych zagrożeniach. Oprogramowanie na stacje robocze musi być w języku polskim. Licencja musi obejmować wsparcie techniczne u producenta w języku polskim. 3. Oprogramowanie Dwie licencje na system operacyjny Windows serwer 2008 standard Licencja musi obejmować 40 połączeń terminalowych do serwera - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 000,-PLN słownie: jeden tysiąc złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: ? Certyfikat producenta poświadczający partnerstwo Wykonawcy. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; ? listy referencyjne wykazujące wdrożenie tego samego typu urządzeń co wymagane licencje. ? certyfikaty potwierdzające przeszkolenie pracowników z zakresu konfiguracji urządzeń - oprogramowania tego samego typu co licencje. 1.3 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy Załącznik Nr 1 - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę A.2) Formularz cenowy Załącznik Nr 2 - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę A 3) Oświadczenie Załącznik Nr 3 - podpisany przez Wykonawcę A.4) Wzór umowy Załącznik Nr 4 - parafowany przez Wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. . B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Certyfikaty wykazujące przeszkolenie pracowników z zakresu konfiguracji urządzeń - oprogramowania tego samego typu. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: E.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów F.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. F.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polatom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH ORAZ OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO DLA POTRZEB CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa dwóch komputerów typu AIO Nr postępowania: ZP/D/KK/15/2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa dwóch laptopów. Nr postępowania: ZP/D/KK/13/2016
Dodano: 2016-07-27 - dostawę urządzeń komputerowych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu komputerowego, teleinformatycznego i oprogramowania - 11 Części
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa komputerów stacjonarnych oraz sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/05/07/2016
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa urządzeń do sieci teleinformatycznej oraz urządzeń komputerowych z oprogramowaniem do nowoutworzonego Centrum Leczenia Mukowiscydozy w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
Dodano: 2016-07-22 - dostawę urządzeń komputerowych dla Instytutu Techniki Cieplnej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-07-22 - dostawę urządzeń komputerowych dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa różnorodnego sprzętu komputerowego dla Wydziału Leśnego SGGW
Dodano: 2016-07-22