Przetargi.pl
Dostawa urządzeń komputerowych

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 278
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5173353 , fax. 022 5173361
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Warszawie
    ul. Grochowska 278 278
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5173353, fax. 022 5173361
    REGON: 01256723000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń komputerowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A1. Zestaw komputerowy stacjonarny bez monitora - typ I szt. 51 A2. Zestaw komputerowy stacjonarny bez monitora - typ II szt. 6 A3. Monitor LCD 19 szt. 55 A4. Monitor LCD 24 szt. 1 Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ B1. Komputer przenośny / notebook / szt. 4 B2. Komputer przenośny / notebook / ze stacją dokującą szt. 6 Szczegółowy opis zamówienia określa załacznik nr 1 do SIWZ C1. Drukarka Laser sieciowa systemowa szt. 2 C2. Drukarka Laser Color szt. 1 C3. Drukarka Laser monochrom szt. 7 C4. Drukarka atramentowa Color szt. 3 C5. Drukarka igłowa szt. 12 C6. Switch 24 porty RJ45 zarządzalny szt. 1 C7. UPS szt. 3 Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6 600.00 PLN Dla poszczególnych zadań wysokość wadium wynosi: 1. 4 500.00 PLN, 2. 1 300.00 PLN, 3. 800.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia w zakresie deklarowanej części umowy A, B lub C tj. w okresie ostatnich 3 lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną dostawę podobnego charakteru na kwotę brutto nie mniejszą niż: - dla części A - 150.000 zł - dostawa komputerów stacjonarnych, - dla części B - 40.000 zł - dostawa komputerów przenośnych, - dla części C - 25.000 zł - dostawa drukarek 2) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w tym, co najmniej 1 punktem serwisowym świadczącym w pełnym zakresie usługi serwisu gwarancyjnego na urządzenia objęte zamówieniem
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty dostaw o podobnym charakterze w zakresie deklarowanej części umowy A, B lub C na kwotę brutto nie mniejszą niż: - dla części A - 150.000 zł, - dla części B - 40.000 zł. - dla części C - 25.000 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np: referencje, protokoły odbioru) Wykaz punktów (punktu) serwisowych Wykonawcy, z których każdy świadczy w pełnym zakresie usługi serwisu gwarancyjnego na urządzenia objęte zamówieniem, Oświadczenie z art. 22 i 24

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach