Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-610 Radom, ul. Limanowskiego 29A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 363 51 87 , fax. 48 363 51 87
- Data zamieszczenia: 2014-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Radomiu
ul. Limanowskiego 29A 29A
26-610 Radom, woj. mazowieckie
tel. 48 363 51 87, fax. 48 363 51 87
REGON: 01749634400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://mazowsze.witd.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa umeblowania biurowo - hotelowego dla potrzeb Centralnego Ośrodka Szkolenia Inspekcji Transportu Drogowego w Radomiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa umeblowania biurowo - hotelowego dla potrzeb Centralnego Ośrodka Szkolenia Inspekcji Transportu Drogowego w Radomiu zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 10 do SIWZ pn. Wykaz wyposażenia objętego przedmiotem dostawy oraz warunkami wynikającymi z treści załączonego do SIWZ projektu umowy. Wykonawca w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2 zobowiązany jest: 1) dostarczyć do siedziby Zamawiającego umeblowanie biurowo - hotelowe (dalej Wyposażenie) według ilości i wymagań opisanych w załączniku nr 10 do SIWZ pn.Wykaz wyposażenia objętego przedmiotem dostawy, 2) dokonać rozpakowania dostarczonego Wyposażenia oraz kompleksowego jego montażu (zgodnie z wymaganiami producenta) i rozmieszczenia na terenie siedziby Zamawiającego - w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wykonanie montażu Wyposażenia na terenie siedziby Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 3) sprawdzić prawidłowość funkcjonowania poszczególnych elementów dostarczonych Wyposażenia; 4) usunąć opakowania związane z dostawą; 5) przekazać Zamawiającemu sporządzone w całości w języku polskim instrukcje użytkowania dostarczonego Wyposażenia. 6) naprawić ewentualne szkody związane z dostawą i montażem Wyposażenia. Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia (dostawy) winno być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, nieobciążone prawami osób trzecich, winno spełniać normy bezpieczeństwa oraz winno być dostarczone z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 złotych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mazowsze.witd.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-129/2016
Dodano: 2016-07-27 - Aranżacja i wyposażenie zespołu pomieszczeń Sądu Polubownego i Centrum Mediacji w budynku biurowym Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego przy ul. Niedźwiedzia 6 e w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa mebli biurowych na potrzeby Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie numer WEiTI/44/ZP/2016/1030.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa i montaż mebli w internatach i kwaterach internetowych oraz dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD do internatów i kwater internatowych w podziale na 2 części.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Domu Studenckiego Męskiego Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Teofila Kwiatkowskiego w Pułtusku
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa wyposażenia meblowego wraz z montażem, z dopuszczeniem składania ofert częściowych na wybrane części: Część 1 - Meble do pomieszczeń podchorążych, Domu Studenckiego oraz sal dydaktycznych Część 2 - Łóżka piętrowe i materace do pomieszczeń podchorążych
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa i montaż mebli do Przedszkola UKSW
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa mebli biurowych, mebli metalowych, krzeseł oraz foteli - Sprawa 33/2015
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa mebli dla stanowisk Straży Marszałkowskiej
Dodano: 2016-06-24