Jednostka Wojskowa nr 4101 ogłasza przetarg
- Adres: 42-703 Lubliniec, ul. Sobieskiego 35
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3520518 , fax. 034 3520380
- Data zamieszczenia: 2010-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa nr 4101
ul. Sobieskiego 35 35
42-703 Lubliniec, woj. śląskie
tel. 034 3520518, fax. 034 3520380
REGON: 15056051800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.psk.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: OBRONA - JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4101
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tuszy i tonerów dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu - nr sprawy 07/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy i tonerów dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu, wyszczególnionych według asortymentów i ilości, opisanych szczegółowo w ofertowym formularzu cenowym wraz z opisem przedmiotu zamówienia, z podziałem na kilka jednostek. I. Zakres zamówienia: 1. Asortyment przedstawiony w ofercie musi być fabrycznie nowy o wysokiej jakości. 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie asortymentu równoważnego - typu, którego parametry techniczne i jakościowe nie mogą odbiegać wykonaniem od asortymentów opisanych w Załączniku Nr 4 do SIWZ - ofertowy formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem dostawy był nieregenerowany, fabrycznie nowy w oryginalnym opakowaniu (ze znakiem firmowym) wskazującym typ i model urządzenia, do którego jest przeznaczony, z ważnym terminem przydatności do użycia (min. 12 miesięcy od dostawy). Produkty nie objęte gwarancją producenta objęte są prawem rękojmi określonym w Kodeksie cywilnym. Za towar fabrycznie nowy, nieregenerowany Zamawiający uznaje produkt nienoszący znamion użytkowania, śladów uszkodzeń zewnętrznych, śladów modyfikacji, niepoddany procesowi ponownego napełnienia i wymiany jakichkolwiek elementów, w szczelnej folii i nowym opakowaniu kartonowym. 4. Rozstrzygając kwestie równoważności Zamawiający uznaje (w wskazanym załączniku nr 4 do SIWZ) za równoważny wyrób, który w porównaniu z wyrobem wytworzonym przez producenta sprzętu charakteryzuje się porównywalną tzn. taką samą lub lepszą jakością wydruku, szybkością schnięcia, kolorystyką, pojemnością, wydajnością. 5. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę artykułu - produktu równoważnego, obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. W związku z powyższym Zamawiający może żądać od Wykonawców przedstawienia próbek równoważnego sprzętu oraz certyfikatów tych produktów w siedzibie Zamawiającego w terminie 3 dni od daty wezwania do złożenia tych próbek, przesłanego do Wykonawcy. Nie złożenie w/w próbek będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku, gdy Zamawiający nie określił w specyfikacji producenta towaru lub materiału dla wszystkich produktów równoważnych Wykonawca w przedstawionej ofercie winien podać nazwę producenta, pełną nazwę i symbol produktu lub materiału. W przypadku przyjęcia oferty wzory produktów, zostaną u Zamawiającego i zostaną rozliczone w trakcie realizacji umowy. II. Wymagania stawiane Wykonawcy 1. Asortyment przedstawiony w ofercie musi posiadać minimum 12 miesięczną gwarancję producenta. Produkty nie objęte gwarancją producenta objęte są prawem rękojmi określonym w Kodeksie cywilnym. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku zaoferowania zamienników Wykonawca musi zagwarantować: wymianę tuszu, tonera na nowy, wolny od wad w okresie 72 godzin (dot. dni roboczych) od chwili zgłoszenia reklamacji telefonicznie lub faxem i dostarczenie do siedziby Zamawiającego. 3. Nie dopuszcza się zaproponowania przez wykonawcę artykułu, produktu równoważnego, pochodzącego lub wyprodukowanego z użyciem materiałów regenerowanych, pozyskanych w drodze regeneracji. 4. Z przyjęcia sprzętu Zamawiający sporządza protokół odbioru. Przyjęcie sprzętu musi nastąpić w terminie do 3 dni roboczych od jego dostarczenia do Zamawiającego. Protokół musi potwierdzać dostawę sprzętu spełniającego wymagania umowy, musi zawierać dane identyfikacyjne sprzętu, a ponadto musi być podpisany przez uprawnioną osobę Zamawiającego i opatrzony pieczęcią herbową jednostki. 5.Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo do magazynu Zamawiającego (na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu), transportem na koszt Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Postępowanie będzie prowadzone bez obowiązku wniesienia wadium art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psk.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tonerów, tuszy i wkładów drukujących do drukarek
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów (DZP.381.82.2016.DW)
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-07-01 - Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz nośników (wraz z odbiorem zużytych materiałów celem ich utylizacji) dla Urzędu Miasta Tychy
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów
nr sprawy: DZP.381.62.2016.DW
Dodano: 2016-06-22 - Zakup oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek OKI i HP
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2016-06-08 - Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów biurowych z nadrukiem. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy, partiami tonerów i tuszy do drukarek komputerowych oraz dostawa tonerów do kserokopiarek do siedziby Zamawiającego. Zadanie 2 - Sukcesywna dostawa do końca 2016 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego
Dodano: 2016-06-03 - Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów biurowych. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy, partiami tonerów i tuszy do drukarek komputerowych oraz dostawa tonerów do kserokopiarek do siedziby Zamawiającego. Zadanie 2 - Sukcesywna dostawa do końca 2016 roku materiałów biurowych Zadanie 3 - Sukcesywna dostawa do końca 2016 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-05-13