Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 765 32 90 , fax. 22 765 32 91
  • Data zamieszczenia: 2021-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. Ignacego Paderewskiego 1B
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 765 32 90, fax. 22 765 32 91
    REGON: 13270034000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowodworski.pl (zakładka: Zamówienia Publiczne)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017r. poz. 2355 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz.U. z 2019r. poz. 546), w tym: 1) tablice samochodowe: a. zwyczajne jednorzędowe, b. zwyczajne dwurzędowe, c. indywidualne jednorzędowe, d. indywidualne dwurzędowe, e. zabytkowe jednorzędowe, f. zabytkowe dwurzędowe, g. tymczasowe jednorzędowe, h. tymczasowe dwurzędowe, i. tymczasowe jednorzędowe badawcze, j. tymczasowe dwurzędowe badawcze, k. zwyczajne jednorzędowe zmniejszone, l. tymczasowe dla pojazdu posiadającego zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczania tablicy rejestracyjnej (tymczasowe jednorzędowe zmniejszone), ł. profesjonalne jednorzędowe, m. profesjonalne dwurzędowe, n. zwyczajne jednorzędowe do pojazdów o napędzie elektrycznym, wodorowym, o. zwyczajne dwurzędowe do pojazdów o napędzie elektrycznym, wodorowym, p. zwyczajne jednorzędowe zmniejszone do pojazdów o napędzie elektrycznym, wodorowym; 2) tablice motocyklowe: a. zwyczajne, b. indywidualne, c. zabytkowe, d. tymczasowe, e. tymczasowe badawcze, f. profesjonalne, g. do motocykli o napędzie elektrycznym, wodorowym; 3) tablice motorowerowe: a. zwyczajne, b. tymczasowe, c. tymczasowe badawcze, d. profesjonalne, e. do motorowerów o napędzie elektrycznym, wodorowym. 2. Dostarczane tablice muszą odpowiadać wymogom wskazanym w rozporządzeniach, o których mowa w ust. 1, oraz posiadać certyfikat na zgodność przedmiotowych tablic lub materiałów służących do ich produkcji, z warunkami technicznymi określonymi w tych rozporządzeniach. 3. Produkcja dostarczanych tablic musi być oparta o zasady wskazane w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 717) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2019r. poz. 547). 4. Zakres zamówienia obejmuje tablice rejestracyjne w ilości : 1) tablice samochodowe wydawane w kompletach (w tym wtórniki tablic samochdowych, jeśli są wydawane w kompletach): 10 950 kpl., 2) tablice samochodowe wydawane w sztukach (w tym wtórniki tablic samochodowych, jeśli są wydawane w sztukach): 1 700 szt. 3) tablice motocyklowe (w tym wtórniki tablic motocyklowych): 850 szt., 4) tablice motorowerowe (w tym wtórniki tablic motorowerowych): 350 szt. 5. Warunki realizacji zamówienia: 1) Zamówienie będzie realizowane na podstawie składanych przez Zamawiającego zleceń, w których będą określone: rodzaj i numery zamawianych tablic, ich ilość, termin, miejsce ich dostarczenia oraz wskazanie pracownika upoważnionego do ich odbioru. Tablice dostarczane będą przez Wykonawcę zgodnie z dyspozycją Zamawiającego do siedziby Zamawiającego, tj. Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05 – 100 Nowy Dwór Mazowiecki lub do filii urzędu w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05 – 190 Nasielsk. 2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w sposób sukcesywny, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. 3) Zamawiający dopuszcza składanie zamówień drogą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę. 4) Wykonawca dostarczy przedmiot danego zlecenia w terminie wskazanym w ofercie. Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego termin dostawy: 3 dni robocze od daty otrzymania przez Wykonawcę zlecenia Zamawiającego. 5) Dostarczane tablice będą objęte gwarancją wskazaną przez Wykonawcę w ofercie. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji: 12 miesięcy od daty sporządzenia protokołu zdawczo – odbiorczego danej partii tablic. Maksymalny punktowany okres gwarancji: 24 miesiące od daty sporządzenia protokołu zdawczo – odbiorczego danej partii tablic. 6) Wykonawca zobowiązuje się odbierać od Zamawiającego, z miejsc dostawy tablic, tj. z jego siedziby - Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki lub odpowiednio z filii Starostwa w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk stare tablice rejestracyjne celem ich pocięcia i złomowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez dodatkowych kosztów. Informacje uzupełniające: 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu dostawy. 4) Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp. 5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 6) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44423400-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach