Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów, w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
  • Data zamieszczenia: 2020-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
    REGON: 13269858000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów, w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie oraz sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych według obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa, w partiach wynikających ze zgłaszanego zapotrzebowania oraz odbiór tablic wycofanych do kasacji w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. 2. Zamawiający w okresie jeden raz w tygodniu przekaże Wykonawcy wycofane tablice rejestracyjne protokołem zdawczo-odbiorczym w celu likwidacji. Wykonawca niezwłocznie zlikwiduje wycofane tablice, uniemożliwiając ponowne użycie, a fakt likwidacji tablic musi zostać udokumentowany protokołem zniszczenia. Sporządzony przez Wykonawcę oryginał protokołu zniszczenia zostanie doręczony Zamawiającemu, do trzech dni od daty likwidacji wycofanych tablic rejestracyjnych. 3. Komplety/sztuki tablic rejestracyjnych powinny być zapakowane w koszulkę foliową. 4. Przewidywane ilości tablic służą do porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia/zmiany ilościowej między rodzajem tablic rejestracyjnych w ramach środków finansowych przeznaczonych na realizację niniejszego zamówienia. Rodzaj i przewidywane ilości: 1) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe, dwurzędowe oraz jednorzędowe zmniejszone (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 15700 kpl., 2) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe, dwurzędowe oraz jednorzędowe zmniejszone (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 1050 szt., 3) tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe – 15 kpl., 4) tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe – 5 szt., 5) tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe i dwurzędowe (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 88 kpl., 6) tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe i dwurzędowe (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 10 szt., 7) tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe, dwurzędowe oraz jednorzędowe zmniejszone – 50 kpl., 8) tablice samochodowe profesjonalne jednorzędowe i dwurzędowe – 10 kpl., 9) tablice samochodowe profesjonalne jednorzędowe i dwurzędowe – 5 szt., 10) tablice motocyklowe zwyczajne (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 950 szt., 11) tablice motocyklowe indywidualne (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 6 szt., 12) tablice motocyklowe tymczasowe – 3 szt., 13) tablice motocyklowe profesjonalne – 5 szt., 14) tablice motocyklowe zabytkowe – 5 szt., 15) tablice motorowerowe zwyczajne (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 145 szt., 16) tablice motorowerowe tymczasowe - 5 szt., 17) tablice motorowerowe profesjonalne – 5 szt., 18) wtórniki tablic rejestracyjnych (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 150 kpl., 19) wtórniki tablic rejestracyjnych (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 150 szt., 20) dodatkowa tablica / bagażnik – 500 szt. 5. Wymagany okres udzielonej gwarancji wynosi minimum 4 lata (48 miesięcy). Zaproponowanie w ofercie gwarancji dłuższej niż 4 lata będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44423400-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 7 300,00 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie odrzucona. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału. 7. Zamawiający dopuszcza załączenie oryginału wadium wniesionego w formie gwarancji do oferty (nie zszyte z ofertą) lub złożone w oddzielnej kopercie razem z ofertą. 8. Zamawiający dopuszcza także, złożenie gwarancji wadialnej opatrzonej bezpiecznym podpisem kwalifikowanym drogą elektroniczną na adres: przetargi@powiat-legionowski.pl lub zpu@powiat-legionowski.pl. 9. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają uprawnienia do produkcji tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi lub tłoczenia numerów rejestracyjnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.). Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza), w oparciu o informacje zawarte w: - oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - aktualnym zaświadczeniu o wpisie przedsiębiorcy do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), - pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: dane podmiotu udostępniającego zasób, dane podmiotu przyjmującego zasób, zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach